Przejdź do głównej treści

Kredyt Bezpieczna Gotówka

  • Nagłówek: <strong>Przydatne</strong> informacje
W ofercie promocyjnej Twoja rata kredytu nie zmieni...

Więcej…Kredyt Bezpieczna Gotówka

Kredyt odnawialny

  • Nagłówek: <strong>Przydatne</strong> informacje
Pieniądze na koncie to za mało, bo pojawiły się większe wydatki? ...

Więcej…Kredyt odnawialny

Kredyt ekologiczny

  • Nagłówek: <strong>Przydatne</strong> informacje
Masz stary i dymiący piec? Chcesz zmodernizować wyposażenie i...

Więcej…Kredyt ekologiczny

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie