Przejdź do głównej treści

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń do Loterii Spłacamy Twój Kredyt.

Skorzystaj z oferty kredytowej naszego Banku i wygraj!

Spłacamy 3 kredyty co miesiąc!

W sumie spłacimy aż 27 kredytów w Loterii!

Nagroda główna! Samochód osobowy Toyota Yaris

Jak odbierzesz nagrody w Loterii Spłacamy Twój kredyt?

Weź kredyt po sąsiedzku w Banku BPS!

Od doradcy otrzymasz voucher z unikatowym numerem ID. Zarejestruj go według instrukcji, którą znajdziesz na voucherze.

Co miesiąc masz szansę na wygranie spłaty kredytu do 10 000 zł oraz bierzesz udział w losowaniu nagrody głównej - samochodu osobowego!

Zarejestruj swój kredyt i wygraj!
www.loteria.mojbank.pl otwiera się w nowej karcie

Najczęściej zadawane pytania

Materiał ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Organizatorem Loterii jest SHOPPER LINK Tomasz Bogdanowicz. Do udziału w LOTERII SPŁACAMY TWÓJ KREDYT upoważnia zawarcie między 01.03.2024 r. a 30.11.2024 r. umowy kredytowej w biorącym udział w Loterii banku z Grupy BPS.

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) na 01.02.2024 r. nie przekracza 19,13%. Szczegóły oferty dostępne są w wybranych bankach Grupy BPS.
Regulamin Loterii Spłacamy Twój Kredyt jest dostępny do pobrania tutaj otwiera się w nowej karcie.

Listę banków z Grupy BPS biorących udział w Loterii Spłacamy Twój Kredyt znajdziesz tutaj otwiera się w nowej karcie.

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie