Przejdź do głównej treści

Pieniądze na koncie to za mało, bo pojawiły się większe wydatki?

Mamy dla Ciebie kredyt odnawialny. Bierzesz go na 12 miesięcy, a potem odnawia się automatycznie.

Wystarczy, że masz konto osobiste w Banku BPS co najmniej od 3 miesięcy i regularne wpływy. Co ważne, każda wpłata środków na rachunek spowoduje, że kredyt odnowi się o spłaconą część i może być wykorzystywany wielokrotnie w okresie kredytowania.

Kwota kredytu uzależniona jest od Twojej zdolności kredytowej, typu Twojego konta oraz wysokości wpływów.

Dlaczego warto?

Kredyt na 12 miesięcy z automatycznym odnowieniem

Specjalne pakiety ubezpieczeń na życie

Kwota kredytu nawet do 80 000 zł

Stałe oprocentowanie

Okres kredytowania do 96 miesięcy (8 lat)

Elastyczna, miesięczna spłata rat

Przydatne informacje

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 25,31%.

Reprezentatywny przykład: Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) w wygodnymKoncie w wysokości 14 000 PLN, oprocentowanie stałe w wysokości 18,50 % w okresie 12 miesięcy, umowa zawarta na okres kredytowania 12 miesięcy, przy założeniu, że przez cały okres kredytowania całkowicie wykorzystywany będzie przyznany limit kredytu do konta wygodneKonto, odsetki płatne każdego ostatniego dnia miesiąca, jednorazowa spłata kapitału na koniec okresu kredytowania. Całkowity koszt kredytu wynosi 3 143 PLN, na który składają się: odsetki w wysokości 2 590 PLN, prowizja za udzielenie kredytu  w wysokości 420 PLN, opłata za prowadzenie wygodnegoKonta w całym okresie kredytowania w wysokości 132,00 PLN. Całkowita kwota do zapłaty  wynosi 17 142 PLN.

Kalkulacja została dokonana na dzień 15 lutego 2025 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie