Przejdź do głównej treści

Zmieniamy się

od 24 czerwca 2024 r.
2
nowa
aplikacja mobilna
BPS Mobile

3
nowa
bankowość internetowa
BPS Online

Zapraszamy do zapoznania się z etapami pierwszego logowania do nowego
systemu bankowości internetowej BPS Online:

1

Na stronie www.bankbps.pl,
kliknij przycisk zaloguj i wybierz opcję BPS Online.

2

Otworzy się nowa strona
logowania. Wpisz swój
dotychczasowy login.

3

Na swój telefon komórkowy otrzymasz SMS z tymczasowym kodem dostępu.

4

Po wpisaniu tymczasowego
kodu dostępu otrzymasz SMS
z kodem autoryzującym.

5

Wpisz kod autoryzujący
i kliknij przycisk zaloguj.

6

Ustaw hasło.

7

Ustaw kod PIN do autoryzacji operacji w bankowości internetowej.

8

Otrzymasz SMS z tymczasowym kodem PIN, wpisz go, a następnie wprowadź dwukrotnie nowy PIN.

9

Na ekranie wyświetli się komunikat potwierdzający ustawienie nowego PIN-u.

10

Zalogowałaś/eś się do nowej bankowości internetowej BPS Online :-)

Zobacz jak połączyć aplikację mobilną BPS Mobile z bankowością internetową BPS Online:

Pobierz na telefon nową aplikację BPS Mobile. Jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i AppGallery.

Aby korzystać z aplikacji mobilnej BPS Mobile, należy sparować ją z bankowością internetową BPS Online zgodnie z poniższymi krokami.

1

Pobierz aplikację BPS Mobile ze sklepu App Store (dla systemu iOS) lub Google Play i AppGallery (dla systemu Android).

2

Zaloguj się do bankowości internetowej BPS Online.

3

W BPS Online wejdź w opcję „Ustawienia”, wybierz „Sposoby logowania i autoryzacji” i wybierz „Mobilna autoryzacja” jako metodę logowania i autoryzacji.

4

Wróć do Ustawień i wybierz „Aplikacja mobilna” i wprowadź nazwę urządzenia.

5

Wybierz opcję „Generuj kod”.

6

Uruchom aplikację BPS Mobile i wprowadź kod aktywacyjny.

7

Wpisz kod weryfikacyjny, który otrzymasz SMSem.

8

Ustaw kod PIN do autoryzacji transakcji.

9

Urządzenie zostało sparowane z BPS Online.

Przydatne informacje

  • Login do bankowości internetowej pozostaje bez zmian. Logując się do nowej bankowości internetowej BPS Online, musisz ustawić nowe hasło.
  • Lista odbiorców przelewów jest przeniesiona do nowej bankowości internetowej BPS Online.
  • Zlecenia stałe są przeniesione do nowego systemu i są realizowane zgodnie z wcześniejszymi dyspozycjami.
  • Przelewy przygotowane i niewysłane do realizacji zostały przeniesione do nowej bankowości internetowej, ale ich realizację trzeba ponownie zatwierdzić.
  • BLIK jest dostępny w aplikacji mobilnej BPS Mobile. Aplikacja BS Pay, która obsługiwała dotychczas te płatności, przestanie funkcjonować po 15 lipca br.
  • Wyciągi: Wyciągi wygenerowane do 20 czerwca 2024 r. będą dostępne w dotychczasowej bankowości internetowej e25 do 31 stycznia 2025 r. W BPS Online jest dostępna historia rachunku od 1 stycznia 2023 r.
  • Rachunki firmowe, rola Administratora – jeśli w firmie nie ma osoby z tymi uprawnieniami, prosimy o wyznaczenie użytkownika pełniącego rolę Administratora. Będzie on nadawał i zarządzał uprawnieniami dla pozostałych użytkowników posiadających dostęp do rachunków firmy. Prosimy o wypełnienie wniosku w bankowości internetowej e25.

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie