• mojeID

    mojeID

    Załatwiaj sprawy urzędowe przez własny komputer

    mojeID umożliwia Ci bezpieczne potwierdzanie tożsamości online. Dzięki mojeID łatwo uruchomisz Profil Zaufany, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystanie z wielu e-usług przez Internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

    Szybko przekonasz się, że mojeID to także oszczędność czasu – sprawy urzędowe załatwiasz wtedy, kiedy jest Ci wygodnie, korzystając z własnego komputera.

    Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR).

    Logo mojeID

    Dlaczego warto?

    Wygoda i komfort korzystania

    Bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, we własnym domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie

    Bezpieczeństwo – zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji

    Łatwiejszy dostęp – prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług online

    Użyteczność – korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne

    Przydatne informacje

    Jakie możliwości oferuje mojeID?
    • Potwierdzenie tożsamości – w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np.: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji
    Gdzie mogę stosować mojeID?

    Usługi publiczne

    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

    e-Commerce

    • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
    • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

    Energetyka

    • Rejestracja wniosku/formularza
    • Przedłużenie umowy
    • Dostęp do portalu klienta

    Medycyna

    • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
    • Zakup leków przez Internet

    Media

    • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
    • Opłacanie abonamentu

    Ubezpieczenia

    • Sprzedaż polisy przez Internet
    • Odnowienie polisy (Direct)

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

    Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Twojej tożsamości.

    Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Zyskujesz więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Nie. Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych.

    Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku. Zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji.

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.