Przejdź do głównej treści

talentKonto to idealny początek podróży przez świat finansów osobistych dla Twojego dziecka.

13-18 lat to dobry wiek by rozpocząć samodzielne zarządzanie swoimi finansami. Specjalne konto osobiste z wyjątkową kartą płatniczą i płatnościami mobilnymi powinno wystarczyć na dobry początek ;-).

Dlaczego warto?

  • 0 zł za prowadzenie rachunku, jeśli posiadasz konto w naszym banku

  • 0 zł za wydanie i wznowienie karty do konta

  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów Grupy BPS

  • Płatności mobilne Apple Pay, Google Pay

  • Niepowtarzalny design karty płatniczej

Jeśli Przedstawiciel ustawowy małoletniego posiada w Banku rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub otworzy go najpóźniej w dniu otwarcia talentKonta, konto jest bezpłatne, w innych przypadkach opłata wynosi 7 zł

Jeśli Twoje dziecko ma mniej niż 13 lat, to jako jego Przedstawiciel ustawowy możesz założyć dla niego konto w Banku BPS. Prowadzenie konta jest bezpłatne jeśli Przedstawiciel ustawowy małoletniego posiada w Banku rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub otworzy go najpóźniej w dniu otwarcia talentKonta, w innych przypadkach opłata wynosi 7 zł. Jest to konto bez karty i bez BLIKa.

Nie chcesz teraz otwierać konta?
Sprawdź ofertę karty przedpłaconej

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie