Przejdź do głównej treści

Dzięki karcie przedpłaconej Mastercard (prepaid) nie musisz nosić przy sobie gotówki, a dostęp do pieniędzy masz cały czas. Zachowujesz pełną kontrolę nad wydatkami: wydajesz tyle, ile wpłacasz na rachunek karty.

Kartę przedpłaconą Mastercard otrzymasz od razu po podpisaniu umowy z Bankiem, nie musisz na nią czekać. By zacząć korzystać z karty, wystarczy jedynie zasilić rachunek karty dowolną kwotą.

Nie musisz posiadać rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, aby otrzymać kartę przedpłaconą.

To doskonały pomysł na prezent – kartę przedpłaconą możesz przekazać dowolnej osobie, która ukończyła 7. rok życia. W tej formie możesz też przekazywać kieszonkowe swoim dzieciom lub wnukom.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Dlaczego warto?

Wygoda zasilenia karty dowolną kwotą w dowolnym momencie

Możliwość zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych

Bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem

Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS

Możliwość dodania karty do Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay 

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie