Dzięki karcie przedpłaconej Mastercard (prepaid) nie musisz nosić przy sobie gotówki, a dostęp do pieniędzy masz cały czas. Zachowujesz pełną kontrolę nad wydatkami: wydajesz tyle, ile wpłacasz na rachunek karty.
Kartę przedpłaconą Mastercard otrzymasz od razu po podpisaniu umowy z Bankiem, nie musisz na nią czekać. By zacząć korzystać z karty, wystarczy jedynie zasilić rachunek karty dowolną kwotą.
Nie musisz posiadać rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, aby otrzymać kartę przedpłaconą.
To doskonały pomysł na prezent – kartę przedpłaconą możesz przekazać dowolnej osobie, która ukończyła 13. rok życia. W tej formie możesz też przekazywać kieszonkowe swoim dzieciom lub wnukom.
Wygoda zasilenia karty dowolną kwotą w dowolnym momencie
Możliwość zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych
Bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
Możliwość dodania karty do Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay lub Fitbit Pay
Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Infolinią naszego Banku.
Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.
Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.
SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.