Przejdź do głównej treści

iKonto

Jeśli bankowość internetowa jest dla Ciebie najważniejsza

    Uważasz, że najlepiej bankować przez Internet? Załóż iKonto i ciesz się nowoczesnymi funkcjonalnościami bankowości elektronicznej.

    Warunkiem braku opłaty za prowadzenie konta jest regularne zasilanie rachunku kwotą co najmniej 1 tys. zł miesięcznie.

    Uwaga studenci do 26. roku życia! Dla Was mamy specjalną ofertę: iKonto jest dla Was za darmo, nawet gdy nie macie regularnych wpływów. Zapraszamy do Oddziałów z ważną legitymacją studencką.

    Dlaczego warto?

    • 0 zł za prowadzenie rachunku płatniczego jeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 1 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów) lub jeśli jesteś studentem do 26. roku życia (o ile w dniu zawarcia Umowy okażesz ważną legitymację szkoły wyższej), w innym przypadku opłata wynosi 7 zł.

    • 0 zł za prowadzenie rachunku oszczędnościowego i rachunku walutowego

    • 0 zł za polecenie standardowego przelewu krajowego (w systemie Elixir) realizowanego przez bankowość elektroniczną

    • 0 zł za wydanie i wznowienie karty debetowej wraz z ubezpieczeniem

    • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów Grupy BPS

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.