Przejdź do głównej treści

Click to Pay

Nowy standard płatności kartą w Internecie

    Czym jest Click to Pay?

    Click to Pay to nowoczesna metoda płatności kartą w internecie, która upraszcza zakupy online i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa.

    Szybko

    Bez wpisywania danych karty przy każdej transakcji.

    Prosto

    Jeden profil Click to Pay dla wszystkich Twoich kart i urządzeń.

    Bezpiecznie

    Szyfrowane transakcje online z ochroną organizacji płatniczych.

    Postaw na wygodę, bezpieczeństwo i nowoczesność — płać online z Click to Pay

    Zapomnij o każdorazowym wpisywaniu danych karty podczas zakupów w internecie. Dzięki Click to Pay wystarczy, że zapiszesz swoją kartę raz, a przy kolejnych zakupach płatność będzie jeszcze prostsza i szybsza. Twoje dane pojawią się automatycznie, bez potrzeby ponownego ich wpisywania, niezależnie od sklepu, w którym robisz zakupy.

    Click to Pay to nowoczesne i bezpieczne rozwiązanie płatnicze, które chroni dane Twojej karty za pomocą technologii tokenizacji.

    Informacje o karcie nie są przechowywane w sklepach ani udostępniane sprzedawcom – są szyfrowane i bezpiecznie przechowywane w infrastrukturze organizacji płatniczych.

    Jak to działa?

    Podczas zakupów online wybierz płatność kartą.

    Podaj dane i zaznacz „Zapisz kartę w Click to Pay

    Wpisz e-mail i numer telefonu. Możesz też dodać urządzenie do zaufanych – wtedy zapłacisz jednym kliknięciem.

    Kliknij „Zapisz i zapłać”. Gotowe!

    Płać spokojnie – tam, gdzie widzisz logo Click to Pay!

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.