Przejdź do głównej treści

Otwórz konto przez Internet

Sprawnie i bezpiecznie, bez wychodzenia z domu

    Załóż online konto osobiste z bankowością elektroniczną. To nie tylko nowoczesne, wygodne rozwiązanie, ale także atrakcyjna propozycja z szerokim zakresem usług dodatkowych. Jednym kliknięciem przechodzisz do eWniosku, wypełniasz formularz, a swoją tożsamość potwierdzasz przy wykorzystaniu „selfie”. Przekonaj się, że to oferta dla Ciebie.

    Dlaczego warto?

    • 0 zł za prowadzenie rachunku płatniczegojeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 1 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów), w innym przypadku opłata wynosi 7 zł

    • 0 zł za polecenie standardowego przelewu krajowego (w systemie Elixir) realizowanego przez bankowość elektroniczną

    • 0 zł za wydanie i wznowienie karty debetowej Visa wraz z ubezpieczeniem

    • 0 zł za wypłaty gotówki z ponad 7000 bankomatów

    • 100 % online

    * jeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 1 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów), w innym przypadku opłata wynosi 7 zł

    Teraz wystarczy kilka prostych kroków, żeby znaleźć dobre miejsce dla Twoich pieniędzy.

    • 1Wnioskujesz samodzielnie, korzystając ze swojego komputera lub smartfonu.
    • 2Robisz selfie, aby potwierdzić swoją tożsamość.
    • 3Na koniec podpisujesz umowę przy wykorzystaniu SMS.

    Konto zakładasz w pełni zdalnie, ale jesteś klientem konkretnego – wybranego przez siebie oddziału naszego Banku. Jeśli uznasz, że potrzebujesz porozmawiać z pracownikiem oddziału, wiesz gdzie się zwrócić. Na co dzień wsparciem służy także nasza Infolinia.

    Jak założysz konto osobiste online?

    • Kliknij w przycisk Załóż konto i przejdź do eWniosku
    • Wybierz oddział, który będzie Cię obsługiwał
    • Przygotuj dowód osobisty
    • Przygotuj telefon komórkowy 
    • Upewnij się, że masz dobre oświetlenie i nie stracisz połączenia z Internetem
    • Na teraz to wszystko - eWniosek poprowadzi Cię dalej…

     

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.