• Otwórz konto przez Internet

    Otwórz konto przez Internet

    Sprawnie i bezpiecznie, bez wychodzenia z domu

    Załóż online konto osobiste z bankowością elektroniczną. To nie tylko nowoczesne, wygodne rozwiązanie, ale także atrakcyjna propozycja z szerokim zakresem usług dodatkowych. Jednym kliknięciem przechodzisz do eWniosku, wypełniasz formularz, a swoją tożsamość potwierdzasz przy wykorzystaniu „selfie”. Przekonaj się, że to oferta dla Ciebie.

    Dlaczego warto?

    0 zł za prowadzenie rachunku ROR*

    0 zł za przelewy krajowe realizowane przez bankowość elektroniczną 

    0 zł za wydanie i wznowienie karty debetowej Visa wraz z ubezpieczeniem

    0 zł za wypłaty gotówki z ponad 7000 bankomatów

    100 % online

    * jeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 1 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów), w innym przypadku opłata wynosi 7 zł

    Teraz wystarczy kilka prostych kroków, żeby znaleźć dobre miejsce dla Twoich pieniędzy.

    • 1Wnioskujesz samodzielnie, korzystając ze swojego komputera lub smartfonu.
    • 2Robisz selfie, aby potwierdzić swoją tożsamość.
    • 3Na koniec podpisujesz umowę przy wykorzystaniu SMS.

    Konto zakładasz w pełni zdalnie, ale jesteś klientem konkretnego – wybranego przez siebie oddziału naszego Banku. Jeśli uznasz, że potrzebujesz porozmawiać z pracownikiem oddziału, wiesz gdzie się zwrócić. Na co dzień wsparciem służy także nasza Infolinia.

    Jak założysz konto osobiste online?

    • Kliknij w przycisk Załóż konto i przejdź do eWniosku
    • Wybierz oddział, który będzie Cię obsługiwał
    • Przygotuj dowód osobisty
    • Przygotuj telefon komórkowy 
    • Upewnij się, że masz dobre oświetlenie i nie stracisz połączenia z Internetem
    • Na teraz to wszystko - eWniosek poprowadzi Cię dalej…

     

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.