Przejdź do głównej treści

Masz stary i dymiący piec? Chcesz zmodernizować wyposażenie i instalacje domowe? A może myślisz o korzystaniu z zielonej energii?

Przygotowaliśmy ofertę specjalnie dla Ciebie! W Banku BPS uzyskasz niezbędne do takich inwestycji środki. Nasz kredyt pozwoli Ci zrealizować plany, a do tego przyczynisz się do poprawy środowiska naturalnego.

EKO? Logiczne, że się opłaca! Poznaj nasze rozwiązania i dowiedz się więcej o możliwościach, jakie dają nowe technologie wspierane licznymi programami dofinansowań. Przekonaj się, że już dziś podejście ekologiczne może być i rozsądne i opłacalne.

Dlaczego warto?

  • Maksymalna kwota kredytu to aż 80 tys. zł

  • Oprocentowanie stałe od 10,50%

  • Prowizja 0%

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 11,93 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 25 000 PLN, całkowita kwota do zapłaty 29 552,20 PLN, oprocentowanie nominalne 10,50% stałe w skali roku, prowizja za udzielenie kredytu 0%, całkowity koszt kredytu 5 012,10 PLN (w tym: prowizja 0 PLN, odsetki 4 252,20 PLN, suma opłat miesięcznych za prowadzenie rachunku iKonto w całym okresie kredytowania wynosi 252 PLN, koszt ubezpieczenia na życie za cały okres kredytowania 209,64 zł), 36 miesięcznych rat równych w wysokości po 812,56 PLN.
Kalkulacja została dokonana na dzień 04 lipca 2025 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie