Przejdź do głównej treści

Bankowość elektroniczna

Poznaj naszą bankowość elektroniczną

    Zmieniamy się

    Obraz przedstawia rękę z telefonem. Na ekranie telefonu widnieje logo BPS Mobile.
    aplikacja mobilna
    BPS Mobile

    Na obrazie jest ikona laptopa z logiem BPS Online na ekranie.
    bankowość internetowa
    BPS Online

    Zapraszamy do zapoznania się z etapami pierwszego logowania do
    systemu bankowości internetowej BPS Online:

    1. Zielona ikona z napisem "Zaloguj się"
      1

      Na stronie www.bankbps.pl,
      kliknij przycisk zaloguj i wybierz opcję BPS Online.

    2. Pole tekstowe z czterema gwiazdkami z dopiskiem "Login"
      2

      Otworzy się nowa strona
      logowania. Wpisz swój
      dotychczasowy login.

    3. Ikona telefonu wraz dymkiem tekstu SMS, na którym są cztery gwiazdki
      3

      Na swój telefon komórkowy otrzymasz SMS z tymczasowym kodem dostępu.

    4. Ikona laptopa z czterema gwiazdkami na ekranie. Obok widnieje ikona telefonu komórkowego ze znakiem "zrobione".
      4

      Po wpisaniu tymczasowego
      kodu dostępu otrzymasz SMS
      z kodem autoryzującym.

    5. Pole tekstowe z czterema gwiazdkami z podpisem "Zaloguj się"
      5

      Wpisz kod autoryzujący
      i kliknij przycisk zaloguj.

    6. Dwa pola tekstowe jedno pod drugim. Pierwsze pole tekstowe o nazwie "Login", niżej pole tekstowe o nazwie "Hasło".
      6

      Ustaw hasło.

    7. Ikona laptopa z czterema gwiazdkami na ekranie.
      7

      Ustaw kod PIN do autoryzacji operacji w bankowości internetowej.

    8. Ikona laptopa i telefonu. Na każdym z urządzeń widnieją cztery gwiazdki na ekranie.
      8

      Otrzymasz SMS z tymczasowym kodem PIN, wpisz go, a następnie wprowadź dwukrotnie nowy PIN.

    9. Ikona laptopa z ikoną "zrobione".
      9

      Na ekranie wyświetli się komunikat potwierdzający ustawienie nowego PIN-u.

    10. Duża ikona "zrobione".
      10

      Zalogowałaś/eś się do nowej bankowości internetowej BPS Online :-)

    Film: Pierwsze logowanie do bankowości internetowej BPS Online

    Audiodeskrypcja:

    1. Intro
      Na ekranie pojawia się logo Banku BPS. Tło jest zielone, a logo białe. Pojawia się napis: „Logowanie do bankowości elektronicznej”.
    2. Ekran przeglądarki internetowej
      Widzimy ekran komputera z otwartą Google, gdzie w pole do wpisywanie adresu strony internetowej jest wpisywany adres www.bankbps.pl. Następuje przybliżenie na kłódkę bezpieczeństwa z adnotacją by sprawdzić czy połączenie jest bezpieczne.
    3. Ekran logowania
      Widzimy ekran komputera z otwartą stroną do bankowości internetowej. Kursor przesuwa się do pola „login” i wpisuje przykładowy numer.
    4. Telefon komórkowy
      Pojawia się telefon komórkowy z adnotacją, iż tymczasowy kod dostępu do bankowości elektronicznej przyjdzie w wiadomości SMS.
    5. Wprowadzanie hasła
      Kursor przechodzi do wpisania hasła tymczasowego i wpisuje ciąg znaków. Następnie kliknięty zostaje przycisk „Zaloguj”.
    6. Powiadomienie SMS
      Następnie pojawia się kolejna wiadomość SMS z kodem autoryzującym i kursor na ekranie komputera przechodzi do wpisywania tego kodu a następnie klika „Zaloguj”.
    7. Ustawienie hasła
      System wymusza zmianę hasła. Pojawia się formularz z dwoma polami: wprowadź nowe hasło, powtórz nowe hasło. Użytkownik wypełnia je i zatwierdza.
    8. Ustawienie kodu PIN
      Na ekranie pojawia się okienko z informacją o ustawieniu kodu PIN. Kursor przechodzi do przycisku „Ustaw teraz”. Na ekranie pojawia się nowa karta z polem do wpisania zmiany kodu PIN do autoryzacji.
    9. Tymczasowy PIN
      Na ekranie pojawia się znowu telefon z wyświetloną wiadomością SMS, gdzie znajduje się tymczasowy kod PIN. Kod PIN z telefonu wpisywany jest na ekranie komputera w pierwsze pole tekstowe formularza. Kolejne pole tekstowe to „nowy kod PIN” a następne pole to „powtórzenie nowego kodu PIN”.
    10. Potwierdzenie
      Pojawia się okienko z potwierdzeniem logowania do bankowości internetowej.
    11. Zakończenie filmu
      Logo Banku BPS wraca na ekran z napisem „zachęcamy do odwiedzenia strony www.bankbps.pl/nowa-bankowosc-elektroniczna.”.

    Zobacz jak połączyć aplikację mobilną BPS Mobile z bankowością internetową BPS Online:

    Pobierz na telefon nową aplikację BPS Mobile. Jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i AppGallery.

    Aby korzystać z aplikacji mobilnej BPS Mobile, należy sparować ją z bankowością internetową BPS Online zgodnie z poniższymi krokami.

    1. 1

      Pobierz aplikację BPS Mobile ze sklepu App Store (dla systemu iOS) lub Google Play i AppGallery (dla systemu Android).

    2. 2

      Zaloguj się do bankowości internetowej BPS Online.

    3. 3

      W BPS Online wejdź w opcję „Ustawienia”, wybierz „Sposoby logowania i autoryzacji” i wybierz „Mobilna autoryzacja” jako metodę logowania i autoryzacji.

    4. 4

      Wróć do Ustawień i wybierz „Aplikacja mobilna” i wprowadź nazwę urządzenia.

    5. 5

      Wybierz opcję „Generuj kod”.

    6. 6

      Uruchom aplikację BPS Mobile i wprowadź kod aktywacyjny.

    7. 7

      Wpisz kod weryfikacyjny, który otrzymasz SMSem.

    8. 8

      Ustaw kod PIN do autoryzacji transakcji.

    9. 9

      Urządzenie zostało sparowane z BPS Online.

    Film: Parowanie aplikacji mobilnej BPS Mobile z bankowością internetową.

    Audiodeskrypcja:

    1. Intro
      Białe logo Banku BPS na zielonym tle. Pojawia się napis: „Parowanie aplikacji BPS mobile z bankowością internetową BPS Online”.
    2. Ekran komputera – logowanie
      Pojawia się laptop. Na ekranie użytkownik loguje się do bankowości internetowej BPS Online na komputerze. Wpisuje login, a następnie pokazuje się kolejne okienko aby wpisać hasło.
    3. Przejście do ustawień aplikacji mobilnej
      Kursor na ekranie laptopa przesuwa się ku górze i  menu wybiera zakładkę „Ustawienia” następnie klika przycisk „Sposoby logowania i autoryzacji”. Na ekranie pojawia się kolejna plansza ze zmianą sposobu logowania, gdzie została wybrana „mobilna autoryzacja” jako metoda logowania. Kursor zjeżdża niżej i klika przycisk „Dalej”.
    4. Wpisanie kodu PIN
      Na ekranie pojawia się pole na wpisanie kodu PIN, po czym użytkownik klika przycisk „Dalej”. Pojawia się ekran telefon z kodem otrzymanym za pomocą wiadomoście SMS. Użytkownik wpisuje kod, po czym klika przycisk „Dalej”. Pojawia się ikona potwierdzająca.
    5. Ustawienia – aplikacja mobilna
      Następnie kursor ponownie klika zakładkę „Ustawienia”, następnie przchodzi do przycisku „Aplikacja mobilna”
    6. Dodawanie urządzenia
      Na ekranie pojawia się karta z polem do wpisania nazwy swojego urządzenia, po czym użytkownik ją wpisuje i klika guzik „Generuj kod”, który znajduje się pod polem.
    7. Ekran telefonu – aplikacja BPS Mobile
      Pojawia się ekran telefonu. Użytkownik otwiera aplikację mobilną, po czym  wpisuje kod aktywacyjny w aplikacji BPS Mobile. Pojawia się dodatkowa informacja tekstowa, aby wpisać dodatkowy kod weryfikacyjny, który przyjdzie SMS-em. Użytkownik wpisuje kod w aplikacji BPS Mobile na telefonie.
    8. Ustawienie kodu PIN
      Komunkat na ekranie telefonu informuje o procesie rozpoczęcia ustawienia kodu PIN, po czym kursor przesuwa się na dolny guzik z podpisem „Dalej”. Pojawia się plansza z polem do ustawienia kodu PIN. Kod wpisywany jest dwukrotnie, za każdym razem zatwierdzany przyciskiem „dalej”.
    9. Potwierdzenie parowania
      Na telefonie pojawia się komunikat „Parowanie urządzenia zostało zakończone”. Na komputerze również pojawia się potwierdzenie.
    10.  Zakończenie filmu
      Logo Banku BPS wraca na ekran z napisem „zachęcamy do odwiedzenia strony www.bankbps.pl/nowa-bankowosc-elektroniczna.”.

    Przydatne informacje

    Czy mogę powiązać kilka urządzeń z nową bankowością internetową BPS Online?

    Będziesz mogła/mógł dodać tylko jedno urządzenie.

    Czy wprowadzenie nowego systemu bankowości elektronicznej wiąże się ze zmianą umowy lub wysokości opłat pobieranych przez Bank?

    Nie, zmiana systemu bankowości elektronicznej nie wpływa na zmianę umowy z naszym Bankiem czy zwiększenie pobieranych opłat lub prowizji. Od 1 lutego 2024 r. zmieniliśmy niektóre zapisy w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Polskiej Spółdzielczości SA, Regulaminie rachunku POL-IKE, oraz Taryfie Opłat i Prowizji dla klientów indywidualnych. Szczegółowy opis zmian został przesłany pocztą lub mailem (w zależności od wybranego kanału komunikacji).

    W jaki sposób będzie można korzystać z płatności BLIK?

    Płatności BLIK zostaną udostępnione w nowej aplikacji mobilnej BPS Mobile. Nie będzie konieczności korzystania z odrębnej aplikacji BS Pay.

    Czy aplikacja BS Pay będzie dalej funkcjonować?

    Aplikacja BS Pay przestanie funkcjonować 15 lipca. Jej funkcjonalności zostaną przeniesione do aplikacji mobilnej BPS Mobile.

    Sposób autoryzacji czynności za pomocą hasła SMS

    Istotna jest kolejność podawania informacji. Najpierw należy podać 6-cyfrowy PIN (który ustalasz samodzielnie i jest on stały), a następnie kod, który otrzymasz SMS-em (za każdym razem nowy kod).

    Instrukcja autoryzacji za pomocą SMS.

    Zmiana sposobu autoryzacji transakcji (wybór między autoryzacją kodem SMS lub mobilną autoryzacją)

    Pociąga ona za sobą konieczność ponownego ustanowienia hasła do logowania. Aby to zrobić musisz najpierw zalogować się hasłem tymczasowym przesłanym SMS-em (hasło to jest wysyłane w momencie zmiany sposobu autoryzacji).

    Zmiana sposobu autoryzacji transakcji.

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.