Przejdź do głównej treści

Rozumiemy potrzeby wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych. Z nami będzie Wam łatwiej prowadzić bieżące rozliczenia.

Zarządzasz wspólnotą lub spółdzielnią mieszkaniową, która osiąga roczne przychody powyżej 5 mln zł? Albo ma w Banku BPS zaangażowanie kredytowe powyżej 2 mln zł? Czas na profitKonto!

Dlaczego warto?

Bezpłatne otwarcie rachunku i bankowość internetowa

0 zł za przelewy do US w bankowości internetowej

0 zł za przelewy wewnętrzne w bankowości internetowej

0 zł za wydanie karty debetowej

Tańsze przelewy krajowe w bankowości internetowej w pakietach przelewów 150 lub 300 szt.

Tańsze przelewy SORBNET i Express ELIXIR w bankowości internetowej

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie