Przejdź do głównej treści
  • Kredyt w rachunku kredytowym

    Kredyt w rachunku kredytowym

    Kiedy samorząd potrzebuje finansowania długoterminowego, w tym na planowany deficyt budżetu

    Wiemy, że finansowanie działalności jednostek samorządu terytorialnego wymaga dokładnego planowania. Niektóre przedsięwzięcia wiążą się z koniecznością założenia deficytu budżetu. Na takie sytuacje mamy dla Was kredyt w rachunku kredytowym. Możecie go wykorzystać na:

    • finansowanie planowanego deficytu budżetu JST
    • spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
    • wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.

    Kredyt można wykorzystać jednorazowo lub w transzach, w zależności od potrzeb zgodnie z zapotrzebowaniem Waszego samorządu na środki na podstawie złożonej dyspozycji.

    Dlaczego warto?

    Łatwy sposób na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu JST

    Możliwość spłaty wcześniejszych zobowiązań z tytułu emisji obligacji lub zaciągniętych kredytów i pożyczek

    Prefinansowanie działań, na które samorząd przeznacza środki unijne

    Indywidualnie ustalane warunki

    Przydatne informacje

    Na jaki okres udzielany jest kredyt?

    Kredyt może mieć charakter kredytu krótkoterminowego, średnioterminowego lub długoterminowego i jest udzielany zgodnie z warunkami określonymi przez JST w SWZ.

    Jaka może być wysokość kredytu?

    Kredyt może być zaciągnięty do wysokości, która została określona w uchwale budżetowej JST lub odrębnej uchwale organu stanowiącego (Rady/Sejmiku) JST.

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.