Przejdź do głównej treści
  • Kredyt w rachunku bieżącym

    Kredyt w rachunku bieżącym

    Kiedy samorząd potrzebuje finansowania przejściowego deficytu budżetu

    Wiemy, że bieżące funkcjonowanie każdej instytucji, również tej samorządowej, wymaga niekiedy dodatkowych środków. Mamy dla Was kredyt w rachunku bieżącym, który możecie wykorzystać na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu.

    To kredyt krótkoterminowy dla gminy, powiatu lub instytucji samorządowej - podlega spłacie w tym samym roku budżetowym, w którym został zaciągnięty.

    Warunki kredytu można ustalić indywidualnie w naszym oddziale.

    Dlaczego warto?

    Łatwy sposób na utrzymanie płynności finansowej

    Można wykorzystać na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu 

    Ma charakter kredytu krótkoterminowego i podlega spłacie w tym samym roku budżetowym, w którym został zaciągnięty

    Indywidualnie ustalane warunki

    Przydatne informacje

    Jaka może być wysokość kredytu?

    Kredyt w rachunku bieżącym dla samorządów może zostać udzielony do wysokości określonej w projekcie uchwały budżetowej JST, w uchwale budżetowej tej jednostki lub w odrębnej uchwale organu stanowiącego (Rady/Sejmiku), jako limit pożyczek i kredytów krótkoterminowych zaciąganych przez organ wykonawczy w danym roku budżetowym, z uwzględnieniem kredytów i pożyczek zaciągniętych na ten cel w innych bankach.

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.