Przejdź do głównej treści
  • Gwarancje FGR PLUS (AGROMAX)

    Gwarancje FGR PLUS (AGROMAX)

    Inwestycja w rozwój

    Jeśli prowadzisz gospodarstwo rolne lub działasz w sektorze przetwórstwa rolno-spożywczego możesz zrealizować swoją inwestycję z gwarancją FGR Plus.

    Dlaczego warto?

    Brak prowizji za udzielenie gwarancji

    Długi okres kredytowania: 183 miesiące dla kredytów inwestycyjnych

    Zmniejszenie kosztu odsetkowego kredytu poprzez możliwość otrzymania dotacji na spłatę odsetek od kredytu

    Zabezpieczenie gwarancji na rzecz BGK – tylko weksel in blanco

    Wszystkie formalności związane z udzieleniem gwarancji i kredytu realizowane w jednym miejscu

    Przydatne informacje

    Jakie są podstawowe parametry gwarancji?
    • Zakres gwarancji do 80 proc. kwoty kapitału kredytu.
    • Maksymalne okresy gwarancji: 
      • kredyty obrotowe nieodnawialne (powiązane z kredytem inwestycyjnym): 51 miesięcy,
      • kredyty inwestycyjne: 183 miesiące.
    • Maksymalna kwota gwarancji:
      • kredyt inwestycyjny - 5 mln zł,
      • kredyt obrotowy - do 20% kwoty kredytu inwestycyjnego.
    • Dotacja na spłatę odsetek
      • maksymalna kwota dotacji to 4 proc. lub 8 proc. kwoty kredytu za każdy 12-sto miesięczny okres kredytu,
      • dotacja obejmuje maksymalnie okres 24 miesięcy licząc od daty uruchomienia kredytu objętego gwarancją z FGR Plus.
    Kto może skorzystać z gwarancji?
    • Rolnik oraz „młody rolnik” (ma nie więcej niż 40 lat).
    • Rolnik, który prowadzi niezarejestrowaną działalność w ramach rolniczego handlu detalicznego (RHD) lub produkcji marginalnej, lokalnej i ograniczonej (MOL).
    • Mikro-, mali i średni przedsiębiorcy z sektora przetwarzania produktów rolnych.
    Dowiedz się więcej na temat gwarancji FGR PLUS

    Wszystkie informacje na temat gwarancji znajdziesz na stronie internetowej BGK. Możesz też zapytać pracownika w oddziale Banku BPS.

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.