Przejdź do głównej treści
  • Gwarancje AGRO

    Gwarancje AGRO

    Dla rolników, przetwórców produktów rolnych oraz nierolnych

    Prowadzisz gospodarstwo rolne albo zajmujesz się przetwórstwem produktów rolnych? Potrzebujesz środków na bieżącą działalność? Zapytaj naszego doradcę o gwarancje AGRO, dzięki którym kredyt dla przedsiębiorców takich jak Ty jest teraz szerzej dostępny – nawet, jeśli nie masz długiej historii kredytowej.

    Dlaczego warto?

    Szeroki zakres gwarancji – do 80% kwoty kredytu

    Długi okres obowiązywania gwarancji dla kredytów obrotowych: odnawialnych – 39 miesięcy, nieodnawialnych – 51 miesięcy

    Brak prowizji za udzielenie gwarancji

    Maksymalna kwota gwarancji do kredytów obrotowych – 160 000 euro

    Zmniejszenie kosztu odsetkowego kredytu poprzez dotacje BGK w formie dopłaty do odsetek – 5% przez 12 miesięcy

    Przydatne informacje

    Czym jest gwarancja AGRO?

    Gwarancja AGRO to wygodne zabezpieczenie kredytu obrotowego (odnawialnego oraz nieodnawialnego) dla rolników i firm, w tym grup producenckich zajmujących się przetwórstwem lub wprowadzaniem do obrotu produktów rolnych.

    Kto może skorzystać z gwarancji AGRO?

    Przedsiębiorcy działający w sektorze rolnym – rolnicy, przetwórcy produktów rolnych, przetwórcy produktów nierolnych.

    Dowiedz się więcej na temat gwarancji AGRO

    Wszystkie informacje na temat gwarancji znajdziesz na stronie internetowej BGK. Możesz też zapytać pracownika w oddziale Banku BPS.

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.