Przejdź do głównej treści

Gwarancja bankowa jest jednostronnym zobowiązaniem Banku do zapłacenia określonej w gwarancji kwoty, w przypadku gdyby Klient Banku nie wywiązał się ze swojego zobowiązania.

W Banku BPS możesz skorzystać z kilku rodzajów gwarancji. Jeśli Twoja firma chce wzmocnić swoją pozycję w negocjacjach z kontrahentem – sprawdź jakie gwarancje bankowe możesz wybrać do zabezpieczenia płatności.

Dlaczego warto?

Zabezpieczenie płatności

Eliminacja potrzeby angażowania środków własnych w zabezpieczenie transakcji

Elastyczność i różnorodność – wiele rodzajów gwarancji zabezpieczających interesy partnerów umów

Wzmocnienie pozycji i wiarygodności firmy

Szansa na zbudowanie lepszych relacji z partnerami

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie