Przejdź do głównej treści

 

Korzystaj z wersji mobilnej systemu bankowości internetowej e25 – BPS Mobilnie!

logo e25

Dlaczego warto?

Zlecanie przelewów (krajowych, z odroczonym terminem realizacji w zł, z rachunku karty kredytowej, US)

Zarządzanie zleceniami stałymi

Tworzenie listy kontrahentów

Otwieranie lokat terminowych w zł

Pobranie potwierdzeń zrealizowanych transakcji

Dostęp do wyciągów bankowych

Zmiana limitów oraz zastrzeganie kart płatniczych

Spłata karty kredytowej oraz bieżąca kontrola zadłużenia

Płynne przełączanie pomiędzy kontem firmowym a osobistym

Wyszukiwanie placówek i bankomatów

Kontakt z Infolinią Banku

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie