Przejdź do głównej treści
  • BPS Mobilnie

    BPS Mobilnie

    Aplikacja mobilna e25

     

    Korzystaj z wersji mobilnej systemu bankowości internetowej e25 – BPS Mobilnie!

    logo e25

    Dlaczego warto?

    Zlecanie przelewów (krajowych, z odroczonym terminem realizacji w zł, z rachunku karty kredytowej, US)

    Zarządzanie zleceniami stałymi

    Tworzenie listy kontrahentów

    Otwieranie lokat terminowych w zł

    Pobranie potwierdzeń zrealizowanych transakcji

    Dostęp do wyciągów bankowych

    Zmiana limitów oraz zastrzeganie kart płatniczych

    Spłata karty kredytowej oraz bieżąca kontrola zadłużenia

    Płynne przełączanie pomiędzy kontem firmowym a osobistym

    Wyszukiwanie placówek i bankomatów

    Kontakt z Infolinią Banku

    Przydatne informacje

    Jak mogę pobrać aplikację BPS Mobilnie?

    Aplikację można pobrać bezpłatnie poprzez:

    • Google Play na urządzenia z systemem operacyjnym Android
    • App Store na urządzenia z systemem operacyjnym iOS

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.