Przejdź do głównej treści

Załóż online konto osobiste z bankowością elektroniczną. To nie tylko nowoczesne, wygodne rozwiązanie, ale także atrakcyjna propozycja z szerokim zakresem usług dodatkowych. Jednym kliknięciem przechodzisz do eWniosku, wypełniasz formularz, a swoją tożsamość potwierdzasz przy wykorzystaniu „selfie”. Przekonaj się, że to oferta dla Ciebie.

Dlaczego warto?

0 zł za prowadzenie rachunku płatniczego*

0 zł za polecenie standardowego przelewu krajowego (w systemie Elixir) realizowanego przez bankowość elektroniczną

0 zł za wydanie i wznowienie karty debetowej Visa wraz z ubezpieczeniem

0 zł za wypłaty gotówki z ponad 7000 bankomatów

100 % online

* jeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 1 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów), w innym przypadku opłata wynosi 7 zł

Teraz wystarczy kilka prostych kroków, żeby znaleźć dobre miejsce dla Twoich pieniędzy.

  • 1Wnioskujesz samodzielnie, korzystając ze swojego komputera lub smartfonu.
  • 2Robisz selfie, aby potwierdzić swoją tożsamość.
  • 3Na koniec podpisujesz umowę przy wykorzystaniu SMS.

Konto zakładasz w pełni zdalnie, ale jesteś klientem konkretnego – wybranego przez siebie oddziału naszego Banku. Jeśli uznasz, że potrzebujesz porozmawiać z pracownikiem oddziału, wiesz gdzie się zwrócić. Na co dzień wsparciem służy także nasza Infolinia.

Jak założysz konto osobiste online?

  • Kliknij w przycisk Załóż konto otwiera się w nowej karcie i przejdź do eWniosku
  • Wybierz oddział, który będzie Cię obsługiwał
  • Przygotuj dowód osobisty
  • Przygotuj telefon komórkowy 
  • Upewnij się, że masz dobre oświetlenie i nie stracisz połączenia z Internetem
  • Na teraz to wszystko - eWniosek poprowadzi Cię dalej…

 

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie