Skip to main content
  • Nowa bankowość elektroniczna
  • Nowa bankowość elektroniczna

    Nowa bankowość elektroniczna

    Już wkrótce poznaj nową odsłonę bankowości

    Zmieniamy się

    2
    nowa
    aplikacja mobilna
    BPS Mobile

    3
    nowa
    bankowości internetowa
    BPS Online

    Co to oznacza dla Ciebie?

    KLIENT INDYWIDUALNY - kliknij i sprawdź szczegóły
    KLIENCI INDYWIDUALNI
     
    Nowa bankowość internetowa - BPS Online

    Podczas pierwszego logowania do BPS Online zostaniesz poproszona(y) o ustanowienie nowego hasła. Sprawdź w sekcji PRZYDATNE INFORMACJE jak wyglądać będzie, krok po kroku, pierwsze logowanie.

    Nowa aplikacja mobilna– BPS Mobile

    Niezależnie od tego czy do tej pory korzystałaś(eś) z naszej aplikacji mobilnej, konieczna będzie instalacja aplikacji BPS Mobile. Sprawdź w sekcji PRZYDATNE INFORMACJE jak wyglądać będzie proces logowania i powiązania urządzenia mobilnego z Twoim rachunkiem bankowym.

    Płatności BLIK w aplikacji BPS Mobile

    BLIK umożliwia m.in. wygodne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, natychmiastowe przelewy na telefon, czy wypłaty gotówki z bankomatu. Bez wyciągania karty czy wpisywania numeru rachunku bankowego. Wystarczy telefon i aplikacja BPS Mobile.

    Płatności PayByNet

    Wygodne płatności w sklepach internetowych – wybierasz jako formę płatności przelew z Banku BPS i zatwierdzasz płatność w wybrany przez siebie sposób, w BPS Online lub BPS Mobile; wszystkie dane dotyczące transakcji (opis, kwota, dane odbiorcy) uzupełniane są automatycznie.

    Karty kredytowe – przelewy z karty do innego banku

    Dodaliśmy do bankowości internetowej BPS Online i aplikacji mobilnej BPS Mobile możliwość dokonywania przelewów z Twojej karty kredytowej do innego banku.

    e-Urząd

    Miniaplikacja dająca dostęp do usług administracji publicznej. Wybierając jedną z udostępnionych pozycji zostaniesz przekierowana(y) do zewnętrznego serwisu, otwieranego w nowym oknie.

    KLIENT FIRMOWY - kliknij i sprawdź szczegóły
     
    FIRMY

    Nowa bankowość internetowa – BPS Online

    Podczas pierwszego logowania do BPS Online zostaniesz poproszona(y) o ustanowienie nowego hasła. Sprawdź w sekcji PRZYDATNE INFORMACJE jak wyglądać będzie, krok po kroku, pierwsze logowanie.

    Nowa aplikacja mobilna– BPS Mobile

    Niezależnie od tego czy do tej pory korzystałaś(eś) z naszej aplikacji mobilnej, konieczna będzie instalacja aplikacji BPS Mobile. Sprawdź w sekcji PRZYDATNE INFORMACJE jak wyglądać będzie proces logowania i powiązania urządzenia mobilnego z Twoim rachunkiem bankowym.

    Nadawanie i zarządzanie zakresem uprawnień do rachunku

    Po stronie Klienta użytkownik posiadający uprawnienia Administratora będzie zarządzał zakresem uprawnień pozostałych użytkowników posiadających dostęp do rachunków firmy.
    Po stronie oddziału pozostaje utworzenie nowego użytkownika, przypisanie roli w firmie oraz nadanie samego dostępu do bankowości elektronicznej, natomiast zakres uprawnień np. widoczność poszczególnych rachunków, kredytów, wybrane czynności i inne funkcje - te parametry przypisze samodzielnie klient (użytkownik z rolą administratora).

    Lista płac

    Ułatwienie w zarządzaniu przelewami dotyczącym wynagrodzeń pracowników. Możliwość łatwego importowania przelewów odpowiednio pogrupowanych w paczki.

    Płatności PayByNet

    Wygodne płatności w sklepach internetowych – wybierasz jako formę płatności przelew z Banku BPS i zatwierdzasz płatność w wybrany przez siebie sposób, w BPS Online lub BPS Mobile; wszystkie dane dotyczące transakcji (opis, kwota, dane odbiorcy) uzupełniane są automatycznie.

    Karty kredytowe – przelewy z karty do innego banku

    Dodaliśmy do bankowości internetowej BPS Online i aplikacji mobilnej BPS Mobile możliwość dokonywania przelewów z Twojej karty kredytowej do innego banku.

    e-Urząd

    Miniaplikacja dająca dostęp do usług administracji publicznej. Wybierając jedną z udostępnionych pozycji zostaniesz przekierowana(y) do zewnętrznego serwisu, otwieranego w nowym oknie.

     

    Przydatne informacje (FAQ)

    Pierwsze logowanie

    • Pierwsze logowanie odbywa się poprzez bankowość internetową BPS Online (nie można jako pierwszej użyć aplikacji BPS Mobile).
    • Do pierwszego logowania użyj obecnego loginu. Przygotuj go wcześniej - znajdziesz go w umowie rachunku lub otrzymasz w oddziale Banku.
    • Po wpisaniu dotychczasowego loginu, otrzymasz SMS z nowy hasłem tymczasowym do pierwszego logowania. Hasło tymczasowe wyślemy na numer autoryzacyjny podany w obecnej bankowości (e25). 
    • Po wpisaniu hasła tymczasowego, zostaniesz poproszona(y) o ustalenie hasła stałego i uzyskasz dostęp do konta.
    • Po zalogowaniu do BPS Online, zainstaluj aplikację mobilną BPS Mobile.
    • Przy pierwszym logowaniu do aplikacji mobilnej BPS Mobile zostaniesz poproszona(y) o wpisanie kodu, który zostanie wygenerowany w bankowości internetowej BPS Online, w celu sparowania urządzenia.
    Czy będę miał/a dostęp do poprzedniej wersji bankowości elektronicznej ?

    Wszyscy Klienci będą mieli przez kilka miesięcy dostęp do dotychczasowej wersji bankowości internetowej (e25) w trybie podglądu (off-line) – bez możliwości wykonania jakichkolwiek operacji; nie będzie można już korzystać z dotychczasowej wersji aplikacji mobilnej.

    Czy w trakcie zmiany systemu bankowości elektronicznej będzie można płacić kartą oraz dokonywać transakcji w internecie?

    Tak, będzie można płacić kartami, wypłacać gotówkę, czy dokonywać płatności w internecie.

    Czy mój telefon/tablet połączony z bankowością online (e25) zostanie automatycznie przeniesiony do nowej bankowości BPS online?

    Będziesz musiał/a ponownie dodać swój telefon/tablet do nowej bankowości internetowej BPS Online.

    Czy mogę powiązać kilka urządzeń z nową bankowością internetową BPS Online?

    Będziesz mogła/mógł dodać tylko jedno urządzenie.

    Czy wprowadzenie nowego systemu bankowości elektronicznej wiąże się ze zmianą umowy lub wysokości opłat pobieranych przez Bank?

    Nie, zmiana systemu bankowości elektronicznej nie wpływa na zmianę umowy z naszym Bankiem czy zwiększenie pobieranych opłat lub prowizji. Od 1 lutego 2024r. zmieniliśmy niektóre zapisy w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Polskiej Spółdzielczości SA, Regulaminie rachunku POL-IKE, oraz Taryfie Opłat i Prowizji dla klientów indywidualnych. Szczegółowy opis zmian został przesłany pocztą lub mailem (w zależności od wybranego kanału komunikacji).

    Cookies

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.