Przejdź do głównej treści

Masz regularne duże wpływy na rachunek? Chcesz, żeby nadwyżki zawsze dla Ciebie pracowały na lokatach nocnych? A może dużo podróżujesz i ważne są dla Ciebie bezpłatne bankomaty w kraju i za granicą?

Mamy dla Ciebie VIPKonto!

To rachunek inny niż wszystkie, bo umożliwia korzystanie z indywidualnych rozwiązań.

Jeśli masz regularne wpływy na konto w kwocie co najmniej 10 tys. zł miesięcznie, to z VIPKonta możesz korzystać bezpłatnie.

Dlaczego warto?

0 zł za prowadzenie rachunku płatniczego*

0 zł za prowadzenie rachunku oszczędnościowego i rachunku walutowego

0 zł za polecenie standardowego przelewu krajowego (w systemie Elixir) realizowanego przez bankowość elektroniczną

0 zł za wydanie i wznowienie karty debetowej wraz z ubezpieczeniem

0 zł za obsługę karty debetowej

0 zł za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą

możliwość automatycznego lokowania nadwyżek na koncie (powyżej 3 tys. zł) 

kredyt odnawialny w koncie - nawet
do 80 tys. zł dodatkowych środków

*jeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 10 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów), w innym przypadku opłata wynosi 17 zł

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie