Przejdź do głównej treści

VIPKonto

Kiedy potrzebujesz indywidualnych rozwiązań

    Masz regularne duże wpływy na rachunek? Chcesz, żeby nadwyżki zawsze dla Ciebie pracowały na lokatach nocnych? A może dużo podróżujesz i ważne są dla Ciebie bezpłatne bankomaty w kraju i za granicą?

    Mamy dla Ciebie VIPKonto!

    To rachunek inny niż wszystkie, bo umożliwia korzystanie z indywidualnych rozwiązań.

    Jeśli masz regularne wpływy na konto w kwocie co najmniej 10 tys. zł miesięcznie, to z VIPKonta możesz korzystać bezpłatnie.

    Dlaczego warto?

    • 0 zł za prowadzenie rachunku płatniczegojeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 10 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów), w innym przypadku opłata wynosi 17 zł

    • 0 zł za prowadzenie rachunku oszczędnościowego i rachunku walutowego

    • 0 zł za polecenie standardowego przelewu krajowego (w systemie Elixir) realizowanego przez bankowość elektroniczną

    • 0 zł za wydanie i wznowienie karty debetowej wraz z ubezpieczeniem

    • 0 zł za obsługę karty debetowej

    • 0 zł za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą

    • możliwość automatycznego lokowania nadwyżek na koncie (powyżej 3 tys. zł) 

    • kredyt odnawialny w koncie - nawet
      do 80 tys. zł dodatkowych środków

    *jeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 10 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów), w innym przypadku opłata wynosi 17 zł

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.