Przejdź do głównej treści

System bankowości internetowej e25 to łatwy i szybki dostęp do Twojego rachunku bankowego, możliwość wykonywania transakcji krajowych oraz zagranicznych, zarządzanie lokatami, korzystanie z paczek przelewów i wiele innych. Możesz też na bieżąco kontaktować się z Bankiem przez wykorzystanie opcji „Wiadomości” oraz IVR.

Dlaczego warto?

Komfort i oszczędność czasu – możliwość złożenia dyspozycji wprost z domowego komputera, bez konieczności udawania się do oddziału Banku

Dostęp do rachunków przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Niższe opłaty za przelewy

Stały kontakt z Bankiem

Pewne zabezpieczenia

Aplikacja mobilna e25 – BPS Mobilnie

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie