System bankowości internetowej e25 to łatwy i szybki dostęp do Twojego rachunku bankowego, możliwość wykonywania transakcji krajowych oraz zagranicznych, zarządzanie lokatami, korzystanie z paczek przelewów i wiele innych. Możesz też na bieżąco kontaktować się z Bankiem przez wykorzystanie opcji „Wiadomości” oraz IVR.
Komfort i oszczędność czasu – możliwość złożenia dyspozycji wprost z domowego komputera, bez konieczności udawania się do oddziału Banku
Dostęp do rachunków przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Niższe opłaty za przelewy
Stały kontakt z Bankiem
Pewne zabezpieczenia
Aplikacja mobilna e25 – BPS Mobilnie
Wszyscy Klienci Banku posiadający smartfon z dostępem do Internetu mogą korzystać z aplikacji mobilnej e25 – BPS Mobilnie.
Obecnie certyfikujemy wersje systemów w aplikacji Mobilnej Android wersja od 5 do 11 oraz iOS wersja od 9 do 14. Maksymalna ilość urządzeń aktywnych wynosi 5.
W celu zwiększenia Twojego komfortu system e25 oferuje funkcję, polegającą na tworzeniu zaufanych szablonów płatności i zaufanych kontrahentów.
Funkcja pozwala zdefiniować zaufanych odbiorców przelewów (kontrahentów) lub całe definicje przelewów (szablony).
Podczas definiowania nowego kontrahenta bądź modyfikacji istniejącego (Twoi odbiorcy) można określić, czy realizacja przelewów z wykorzystaniem zapisanych danych będzie wymagała każdorazowo autoryzacji. Aby odbiorca stał się zaufany, należy w trakcie jego wprowadzania lub modyfikacji zaznaczyć pole „Dodaj do zaufanych odbiorców”, a następnie zatwierdzić używając kodu autoryzacyjnego i kodu uwierzytelnienia. Pamiętaj, że przy każdorazowej próbie zmiany danych odbiorcy oznaczonego jako zaufany, system e25 poprosi o ponowne potwierdzenie wprowadzonych zmian kodem jednorazowym.
Pamiętaj, że bezpieczeństwo tego sposobu realizacji zleceń zależy przede wszystkim od samego Ciebie jako Użytkownika. Dlatego prosimy z rozwagą definiować kontrahentów oraz szablony płatności, które otrzymają status zaufanych.
System e25 zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa m.in. dzięki wykorzystaniu szyfrowania protokołem SSL oraz stosowaniu haseł jednorazowych przekazywanych za pomocą wiadomości SMS.
Ze względów bezpieczeństwa po 5 próbach wprowadzenia nieprawidłowego hasła dostęp do systemu zostanie automatycznie zablokowany. W takim przypadku możesz zgłosić dyspozycję odblokowania telefonicznie na Infolinię Banku bądź poprzez zgłoszenie się do oddziału Banku.
Za pomocą wiadomości SMS wysyłane są:
Kod SMS generowany jest automatycznie w momencie zlecania konkretnej operacji i może być użyty tylko do potwierdzenia tej operacji, a nie do innych celów. Za pomocą wiadomości SMS przesyłane jest również hasło aktywacyjne służące do pierwszego logowania. Można też wybrać hasło aktywacyjne wydawane w postaci wydruku w poufnej kopercie.
Treść przykładowych SMS:
Zawsze sprawdzaj, czy informacje otrzymane za pomocą wiadomości SMS zgadzają się z wykonywaną operacją. W szczególności zwróć uwagę na numery rachunków. Przypominamy jednak, że bezpieczeństwo bankowości internetowej zależy także od Ciebie i zalecamy, abyś zapoznał się z zasadami bezpiecznego korzystania z usług bankowości internetowej:
Pamiętaj, że:
Pamiętaj! Jeżeli wygląd strony logowania do systemu e25 wzbudzi Twój niepokój, zanim zalogujesz się, zadzwoń najpierw do konsultanta Infolinii Banku BPS.
Także jeżeli już po zalogowaniu do systemu e25 cokolwiek wzbudzi Twoje podejrzenie, zanim autoryzujesz jakąkolwiek transakcję, najpierw zadzwoń do konsultanta Infolinii Banku BPS.
Powiadomienia SMS to usługa, która umożliwia Użytkownikowi systemu e25 otrzymywanie na telefon komórkowy wiadomości SMS dot.:
Powiadomienia do rachunków
Powiadomienia do rachunków kartowych
Powiadomienia do zleceń stałych
Powiadomienia do kart
Powiadomienia do depozytów
Powiadomienia do kredytów
Powiadomienia do wniosków
Powiadomienia o bezpieczeństwie
Warunkiem skorzystania z usługi Powiadomień SMS jest posiadanie rachunku ROR lub rachunku bieżącego w Banku BPS, dostępu do systemu e25 oraz telefonu komórkowego działającego w dowolnej sieci komórkowej polskiego operatora.
Usługa Powiadomień SMS przypisana jest do jednego numeru telefonu komórkowego.
Kiedy wysyłane jest powiadomienie?
Jeden SMS to dokładnie jedno zdarzenie!
Posiadacz rachunku otrzymuje wiadomość SMS o każdej operacji, która została wykonana na rachunku bankowym.
Opłata za usługę
Zgodnie z obowiązującą w Banku Taryfą Opłat i Prowizji
Zapraszamy do zapoznania się z Instrukcją korzystania z usługi Powiadomienia SMS w systemie E25 Banku BPS:
Wszyscy Klienci naszego Banku posiadający smartfon z dostępem do Internetu mogą korzystać z wersji mobilnej systemu bankowości internetowej e25 – BPS Mobilnie
SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.