Przejdź do głównej treści

Poznaj możliwości ubezpieczenia przez Internet. Szybko i prosto porównasz oferty i wybierzesz najlepszą dla siebie. Polisę kupisz i opłacisz nie wychodząc z domu.

Porównanie ofert i zakup ubezpieczenia oferujemy we współpracy z naszym partnerem: Superpolisa Ubezpieczenia.

Klikając na „Porównaj teraz” przejdziesz bezpośrednio do porównywarki i platformy zakupowej.

Wybierz ubezpieczenia online

Nasz Partner – Superpolisa Ubezpieczenia jest jednym z wiodących w Polsce pośredników ubezpieczeniowych. Klientom Banku BPS oferuje w sprzedaży przez Internet ubezpieczenia różnych Towarzystw i marek np. MTU, Proama, Link4, AXA czy YCD – ubezpieczenia dla młodych.

Dzięki porównywarce łatwo dopasujesz produkt do swoich potrzeb. Do dyspozycji masz szeroki wybór ochrony.  Swoją polisę kupisz bezpieczenie i komfortowo bez wychodzenia z domu przez całą dobę i w każdym dniu tygodnia.  Ubezpieczenia dostępne jak nigdy dotąd!

Dlaczego warto?

Indywidualnie dobrana oferta

Zaufani ubezpieczyciele

Bez wychodzenia domu

Wszystko w jednym miejscu

Korzystne ceny i oferty specjalne

Bezpiecznie, szybko i wygodnie

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie