Skip to main content

Problem z aplikacją BPS Mobilnie

Aplikacja mobilna Banku BPS (BPS Mobilnie) nie działa stabilnie i możliwe są trudności związane z jej użytkowaniem.
Zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej dostępnej na stronie www.e25.pl.

Klienci, którzy mają ustawioną metodę autoryzacji za pomocą aplikacji mobilnej, mogą skontaktować się z Infolinią Banku w celu jej zmiany na wariant autoryzacji przez SMS. Podczas połączenia należy wybrać następującą ścieżkę: 1 - Bank BPS, 2 - Bankowość elektroniczna, 1-Bankowość E25. Następnie dokonać autoryzacji i podczas rozmowy z Konsultantem zlecić zmianę sposobu autoryzacji.

Numery Infolinii Banku:
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

Cookies
Znajdziesz nas też tutaj
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.