Przejdź do głównej treści

Szukasz konta bankowego, które nic nie kosztuje, kiedy masz stałe wpływy? wygodneKonto jest dla Ciebie!

wygodneKonto stworzyliśmy w ten sposób, aby dać Ci swobodę wyboru: możesz korzystać z bankowości elektronicznej lub przychodzić do oddziału. Jak Ci wygodnie!

Jeśli na Twoje wygodneKonto będą regularne wpływy w kwocie co najmniej 5 tys. zł miesięcznie, nic nie zapłacisz za jego prowadzenie.

Dlaczego warto?

0 zł za prowadzenie rachunku płatniczego*

0 zł za prowadzenie rachunku oszczędnościowego i rachunku walutowego

0 zł za dostęp do systemu bankowości elektronicznej

0 zł za wydanie i wznowienie karty debetowej wraz z ubezpieczeniem

0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów Grupy BPS

0 zł za polecenie standardowego przelewu krajowego (w systemie Elixir) realizowanego przez bankowość elektroniczną

* jeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 5 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów), w innym przypadku opłata wynosi 11 zł

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie