Przejdź do głównej treści

Lokata 365 to oszczędzanie na indywidualnie określoną liczbę dni: od 1 do 365 dni. Możesz ją założyć w oddziale Banku (dotyczy lokat w złotówkach, euro lub dolarach) albo w bankowości internetowej (e-Lokata 365) - dotyczy lokat w euro lub dolarach.

Dlaczego warto?

Lokaty już od 1 000 zł lub w walutach: 1 000 dolarów, 1 000 euro

Oszczędzanie na indywidualnie określoną liczbę dni: od 1 do 365 dni

Negocjowanie oprocentowania (dla lokaty dostępnej w oddziałach banku) już od 100 000 zł lub 50 000 w walucie (dolary lub euro)

4% dla Lokaty 365 o okresie lokacyjnym 32 – 91 dni

3,50% dla Lokaty 365 o okresie lokacyjnym od 92 do 181

3,00% dla Lokaty 365 o okresie lokacyjnym od 182 do 271 dni

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie