Przejdź do głównej treści

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BPS Mobile.

To szybkie, proste i bezpieczne płatności, przelewy i wypłaty gotówki telefonem. BLIKIEM zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BPS Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

Dzięki aplikacji mobilnej BPS Mobile i BLIK możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon 24/7, również w weekendy i święta. Nie musisz znać nr konta, wystarczy nr telefonu odbiorcy - wybierz z listy kontaktów lub wpisz samodzielnie.

Pobierz aplikację mobilną BPS Mobile i korzystaj z płatności BLIK.

Pobierz na telefon nową aplikację BPS Mobile. Jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i AppGallery.

Dlaczego warto?

  • Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych

  • Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej

  • Natychmiastowe przelewy na telefon

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie