Koronawirus – informacje

10-09-2021

Pandemia koronawirusa COVID-19 ma wpływ na codzienne życie nas wszystkich. Dlatego  podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i pracowników. Wybierz taką formę kontaktu z Bankiem, aby zminimalizować niedogodności. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w oddziałach, online i telefonicznie.

Odziały

  • Sprawdź godziny pracy oddziałów.
  • Rekomendujemy wizytę w oddziale po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny wizyty. Możesz umówić się dzwoniąc na numer telefonu podany przy adresie każdego oddziału.
  • Odwiedzających oddziały prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, z uwagi na obecną sytuację oczekiwanie na obsługę może trwać nieco dłużej. Jeśli w oddziale przebywa więcej osób, możesz zostać poproszony o oczekiwanie na zewnątrz.

Kontakt z nami bez wychodzenia z domu

Skontaktuj się:

Płatności i przelewy

Rekomendujemy:

  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
  • realizowanie płatności telefonem lub kartą – optymalnie z wykorzystaniem płatności zbliżeniowych – płać BLIKIEM, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay
  • w miarę możliwości realizowanie zakupów przez Internet
  • aktywowanie usługi mojeID, czyli cyfrowej tożsamości, umożliwiającej załatwianie wielu spraw, także urzędowych, bez wychodzenia z domu

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

Znajdziesz nas też tutaj
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.