Koronawirus – informacje

10-09-2021

Pandemia koronawirusa COVID-19 ma wpływ na codzienne życie nas wszystkich. Dlatego  podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i pracowników. Wybierz taką formę kontaktu z Bankiem, aby zminimalizować niedogodności. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w oddziałach, online i telefonicznie.

Odziały

  • Sprawdź godziny pracy oddziałów.
  • Rekomendujemy wizytę w oddziale po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny wizyty. Możesz umówić się dzwoniąc na numer telefonu podany przy adresie każdego oddziału.
  • Odwiedzających oddziały prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, z uwagi na obecną sytuację oczekiwanie na obsługę może trwać nieco dłużej. Jeśli w oddziale przebywa więcej osób, możesz zostać poproszony o oczekiwanie na zewnątrz.

Kontakt z nami bez wychodzenia z domu

Skontaktuj się:

Płatności i przelewy

Rekomendujemy:

  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
  • realizowanie płatności telefonem lub kartą – optymalnie z wykorzystaniem płatności zbliżeniowych – płać BLIKIEM, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay
  • w miarę możliwości realizowanie zakupów przez Internet
  • aktywowanie usługi mojeID, czyli cyfrowej tożsamości, umożliwiającej załatwianie wielu spraw, także urzędowych, bez wychodzenia z domu
Znajdziesz nas też tutaj
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.