Przejdź do głównej treści

Karta kredytowa Visa Credit Gold to uniwersalny sposób na płacenie za większe zakupy i usługi, a w wielu przypadkach niezbędny element, by w ogóle z nich skorzystać (np. są wymagane przy wynajmowaniu samochodu lub przy niektórych rezerwacjach hotelowych).

To jednak nie wszystko – karta kredytowa, jak mówi sama nazwa – to przyznany Tobie limit kredytowy. Oznacza to, że za zakupy płacisz pieniędzmi banku, a jeśli spłacasz kartę w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie nieoprocentowany. Specjalnie dla Ciebie wydłużyliśmy czas na spłatę karty do 56 dni.

Kartą kredytową Visa Credit Gold możesz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych, a dzięki płatnościom mobilnym teraz możesz mieć kartę także w swoim telefonie.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Do Twojej karty Visa Credit Gold otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

Dlaczego warto?

Nieoprocentowany kredyt – dla transakcji bezgotówkowych, do 56 dni pod warunkiem spłaty całości zadłużenia przed terminem wskazanym na wyciągu

Limit kredytowy od 5 000 zł do 50 000 zł

Możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej

Możliwość dokonywania bezpiecznych transakcji w Internecie, dzięki zabezpieczeniu 3D Secure

Możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych na karcie

Możliwość zamówienia dodatkowej karty dla osoby powyżej 13. roku życia

Przydatne informacje

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 26,37% dla karty kredytowej VISA Credit Gold, całkowita kwota limitu kredytowego (bez kredytowanych kosztów) 5000 zł wypłaconego jednorazowo, całkowita kwota do zapłaty wynosi 5665,09 zł, oprocentowanie zmienne18,5%, całkowity koszt kredytu 665,09 zł (w tym: odsetki 529,39 zł, opłata za wydanie karty 0 zł, opłata roczna za kartę 150 zł), przy założeniu jednorazowej wypłaty limitu kredytowego, spłata zadłużenia w 12 miesięcznych równych ratach w wysokości po 529,38 zł, lub spłaty jednorazowej w wysokości 5665,09 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 08.10.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie