Przejdź do głównej treści

Karta kredytowa Visa Credit to wyjątkowo uniwersalny sposób na płacenie za zakupy i usługi, a w wielu przypadkach niezbędny element, by w ogóle z nich skorzystać (np. są wymagane przy wynajmowaniu samochodu lub przy niektórych rezerwacjach hotelowych).

To jednak nie wszystko – karta kredytowa, jak mówi sama nazwa – to przyznany Tobie limit kredytowy. Oznacza to, że za zakupy płacisz pieniędzmi banku, a jeśli spłacasz kartę w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie nieoprocentowany.

Kartą kredytową Visa Credit możesz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych, a dzięki płatnościom mobilnym teraz możesz mieć kartę także w swoim telefonie.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Do Twojej karty Visa Credit otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

Dlaczego warto?

  • Nieoprocentowany kredyt – dla transakcji bezgotówkowych, do 51 dni pod warunkiem spłaty całości zadłużenia przed terminem wskazanym na wyciągu

  • Limit kredytowy od 1 000 zł do 20 000 zł

  • Bezpieczne transakcje w Internecie dzięki zabezpieczeniu 3D Secure

  • Możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej

  • Możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

  • Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych na karcie

  • Możliwość zamówienia dodatkowej karty dla osoby powyżej 13. roku życia

Przydatne informacje

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 25,23% dla karty kredytowej VISA Credit, całkowita kwota limitu kredytowego (bez kredytowanych kosztów) 2800 zł wypłaconego jednorazowo, całkowita kwota do zapłaty wynosi 3157,45 zł, oprocentowanie zmienne 0,185 całkowity koszt kredytu 357,45 zł (w tym: odsetki288,45 zł, opłata za wydanie karty 0 zł, opłata roczna za kartę 69 zł), przy założeniu jednorazowej wypłaty limitu kredytowego, spłata zadłużenia w 12 miesięcznych równych ratach w wysokości po 263,12 zł, lub spłaty jednorazowej w wysokości 3157,45 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 08.10.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie