Skip to main content
  • Karta Mastercard Credit

    Karta Mastercard Credit

    Wygodne i bezpieczne zakupy z limitem kredytowym

    Karta kredytowa Mastercard Credit to wyjątkowo uniwersalny sposób na płacenie za zakupy i usługi, a w wielu przypadkach niezbędny element, by w ogóle z nich skorzystać (np. są wymagane przy wynajmowaniu samochodu lub przy niektórych rezerwacjach hotelowych).

    To jednak nie wszystko – karta kredytowa, jak mówi sama nazwa – to przyznany Tobie limit kredytowy. Oznacza to, że za zakupy płacisz pieniędzmi banku, a jeśli spłacasz kartę w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie nieoprocentowany.

    Kartą kredytową Mastercard Credit możesz płacić zbliżeniowo w sklepach stacjonarnych i internetowych, a dzięki płatnościom mobilnym teraz możesz mieć kartę także w swoim telefonie.

    Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

    Do Twojej karty Mastercard Credit otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

    Dlaczego warto?

    Nieoprocentowany kredyt – dla transakcji bezgotówkowych, do 51 dni pod warunkiem spłaty całości zadłużenia przed terminem wskazanym na wyciągu

    Limit kredytowy od 1 000 zł do 20 000 zł

    Możliwość dokonywania bezpiecznych transakcji w Internecie, dzięki zabezpieczeniu 3D Secure

    Możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

    Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych na karcie

    Możliwość zamówienia dodatkowej karty dla osoby powyżej 13. roku życia

    Zyskaj 100 zł w promocji "Pokochasz od pierwszego płacenia"

    Przydatne informacje

    Co obejmuje ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta?

    Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:

    • ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
    • ubezpieczenie zakupionego towaru
    • ubezpieczenie mienia

    Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.

    Sprawdź zakres ubezpieczenia:

    W jaki sposób aktywować kartę?

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:

    • Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
    • Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją

    aktywacja karty krok 1

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: BPS 20 12 instrukcja obslugi poziom v2 17 1 pkt 2 ikona b
    • Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami

    aktywacja karty krok 2

    • Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką

    aktywacja karty krok 3

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!

    Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Infolinią naszego Banku.

    Program Mastercard® Bezcenne® Chwile

    Teraz dodatkowo możesz przystąpić do programu Mastercard® Bezcenne® Chwile i realizować swoje pasje! Sprawdź, jak wygrać cenne nagrody!

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.

    Jak skorzystać z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta?

    Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:

    • ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
    • padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
    • ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
    • ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni

    Zobacz jak zgłosić szkodę: Formularz zgłoszenia szkody

    Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 26,37% dla karty kredytowej Mastercard Credit, całkowita kwota limitu kredytowego (bez kredytowanych kosztów) 2300 zł wypłaconego jednorazowo, całkowita kwota do zapłaty wynosi 2605,94 zł, oprocentowanie zmienne 18,5%, całkowity koszt kredytu 305,94 zł (w tym: odsetki 236,94 zł, opłata za wydanie karty 0 zł, opłata roczna za kartę 69 zł), przy założeniu jednorazowej wypłaty limitu kredytowego, spłata zadłużenia w 12 miesięcznych równych ratach w wysokości po 217,16 zł, lub spłaty jednorazowej w wysokości 2605,94 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 08.10.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.

    Cookies

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.