Inwestuj z unijnym wsparciem w nowe lub ulepszone procesy i usługi, które wykażą oszczędność energetyczną
Twoja firma potrzebuje zmian i wdrożenia energooszczędnych technologii?
Zrób to z Funduszami Europejskimi! Porozmawiaj z naszym pracownikiem i poznaj warunki Kredytu ekologicznego.
Kredyt ekologiczny w nowej perspektywie unijnej jest finansowany z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki.
Dlaczego warto?
Możliwość uzyskania bezzwrotnej premii ekologicznej z BGK w wysokości do do 80 proc. wydatków kwalifikowanych inwestycji ekologicznej
Długi okres ważności promesy kredytu ekologicznego – do 9 miesięcy
Długi okres kredytowania - do 15 lat
Możliwość niepobierania prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu
Program ELENA
Nasz Bank uczestniczy w inicjatywie #EnergiaPracodawcówRP, dzięki której możesz uzyskać dofinansowanie nawet do 90% kosztów przygotowania dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji inwestycji poprawiających efektywność energetyczną Twojego przedsiębiorstwa.
Co może być finansowane w ramach projektu?
Dokumentacja dla inwestycji takich jak:
termomodernizacja budynków produkcyjnych lub usługowych,
Wymiana oświetlenia,
Modernizacja systemów cieplnych i chłodniczych,
Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE),
Modernizacja procesów produkcyjnych lub technologicznych zmierzających do zwiększenia efektywności energetycznej firmy.
Sfinansować możesz m.in.:
audyt energetyczny ex ante,
wniosek o środki publiczne, w tym dotację lub pożyczkę,
studium wykonalności,
świadectwo charakterystyki energetycznej budynku,
inne dokumenty niezbędne dla uzyskania finansowania Kwalifikowalnej inwestycji.
Bank akceptuje zawarte przez Twoją firmę ubezpieczenie jako zabezpieczenie ekspozycji kredytowej, jeśli spełnia ono uznawane w Banku minimalne warunki ochrony ubezpieczeniowej, tj.:
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
Zastrzeżenia kart dla Klientów
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.