Przejdź do głównej treści
  • Kredyt ekologiczny

    Kredyt ekologiczny

    Inwestuj z unijnym wsparciem w nowe lub ulepszone procesy i usługi, które wykażą oszczędność energetyczną

    Twoja firma potrzebuje zmian i wdrożenia energooszczędnych technologii?

    Zrób to z Funduszami Europejskimi! Porozmawiaj z naszym pracownikiem i poznaj warunki Kredytu ekologicznego.

    Kredyt ekologiczny w nowej perspektywie unijnej jest finansowany z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki.

    Dlaczego warto?

    Możliwość uzyskania bezzwrotnej premii ekologicznej z BGK w wysokości do
    do 80 proc. wydatków kwalifikowanych inwestycji ekologicznej

    Długi okres ważności promesy kredytu ekologicznego – do 9 miesięcy

    Długi okres kredytowania - do 15 lat

    Możliwość niepobierania prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu

    Program ELENA

    Nasz Bank uczestniczy w inicjatywie #EnergiaPracodawcówRP, dzięki której możesz uzyskać dofinansowanie nawet do 90% kosztów przygotowania dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji inwestycji poprawiających efektywność energetyczną Twojego przedsiębiorstwa.

    Co może być finansowane w ramach projektu?

    Dokumentacja dla inwestycji takich jak:

    • termomodernizacja budynków produkcyjnych lub usługowych,
    • Wymiana oświetlenia,
    • Modernizacja systemów cieplnych i chłodniczych,
    • Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE),
    • Modernizacja procesów produkcyjnych lub technologicznych zmierzających do zwiększenia efektywności energetycznej firmy.

    Sfinansować możesz m.in.:

    • audyt energetyczny ex ante,
    • wniosek o środki publiczne, w tym dotację lub pożyczkę,
    • studium wykonalności,
    • świadectwo charakterystyki energetycznej budynku,
    • inne dokumenty niezbędne dla uzyskania finansowania Kwalifikowalnej inwestycji.

    Więcej informacji znajdziesz na stronie: energia.pracodawcyrp.pl

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.