• Weź kredyt gotówkowy przez Internet

    Weź kredyt gotówkowy przez Internet

    Sprawnie i bezpiecznie, bez wychodzenia z domu

    Złóż wniosek kredytowy przez naszą stronę internetową, poznaj ofertę, podpisz umowę. Wszystko 100 proc. online – wygodnie, sprawnie i bezpiecznie. Jednym kliknięciem przechodzisz do eWniosku, na początku sprawdzasz warunki swojego kredytu, potem wypełniasz formularz, a swoją tożsamość potwierdzasz przy wykorzystaniu „selfie”. Nie ma konieczności wizyty w oddziale, Ty decydujesz kiedy i gdzie składasz wniosek, podpisujesz umowę oraz wypłacasz pieniądze.

    Dlaczego warto?

    prowizja 0 %

    kwota od 1 000 zł do 10 000 zł

    oprocentowanie 9,99%

    okres kredytowania do 24 miesięcy  

    minimum formalności

    100 % online

    Minimum formalności oznacza, że do złożenia wniosku, oprócz dowodu osobistego, potrzebujesz jedynie dokumentów potwierdzających Twoje dochody:

    • przy umowie o pracę – zaświadczenie o zarobkach i zatrudnieniu, którego wzór znajdziesz poniżej, w sekcji Przydatne informacje
    • jeżeli osiągasz przychody z emerytury lub renty – skan lub zdjęcie ostatniego odcinka Twojej emerytury lub renty lub decyzji o jej przyznaniu
    • dla umów cywilno-prawnych może to być skan lub zdjęcie umowy potwierdzające dochody z ostatnich 12 miesięcy.

    Jeśli osiągasz dochody z kilku źródeł możesz załączyć kilka dokumentów potwierdzających dochody.

    Elastyczność naszego kredytu pozwala Ci wybrać rodzaj rat (równe lub malejące), a nawet dzień ich spłaty (wybierasz czy wolisz spłacać na początku, w środku czy pod koniec miesiąca).

    Jak wziąć kredyt gotówkowy online?

    • Kliknij w przycisk Weź kredyt i przejdź do eWniosku
    • Wybierz oddział, który będzie Cię obsługiwał
    • Przygotuj dowód osobisty
    • Przygotuj dokumenty potwierdzające Twój dochód
    • Przygotuj telefon komórkowy 
    • Upewnij się, że masz dobre oświetlenie i nie stracisz połączenia z Internetem
    • Na teraz to wszystko - eWniosek poprowadzi Cię dalej…

     

    Przydatne informacje

    Dla kogo?

    W Promocji mogą wziąć udział Klienci którzy:

    1. złożą wniosek o udzielenie kredytu gotówkowego „Bezpieczna Gotówka” za pośrednictwem kanału internetowego , lub
    2. złożą wniosek o udzielenie kredytu gotówkowego „Bezpieczna Gotówka” w Placówce Banku oraz na dzień składania wniosku nie posiada produktów w Banku.
    Warunki promocji kredytu Bezpieczna Gotówka
    1. Kredyty objęte Promocją mogą być udzielone maksymalnie do kwoty:
      1. dla wniosków składanych za pośrednictwem kanału internetowego:
        1. do 10 000 PLN; 
        2. powyżej 10 000 PLN do 20 000 PLN z obligatoryjnym zabezpieczeniem w postaci ubezpieczenia na życie wraz z ochroną od utraty pracy Uczestnika, w ramach oferty dostępnej w Banku,
          przy maksymalnym okresie kredytowania 60 miesięcy,
      2. dla wniosków składanych w placówce Banku nawet do  100 000 PLN, przy maksymalnym okresie kredytowania 96 miesięcy
    2. warunkiem skorzystania z promocji jest skorzystanie z dodatkowych produktów Banku - zawarcia umowy rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowego, lub/i umowy ubezpieczenia na życie za pośrednictwem Banku w ramach oferty dostępnej w Banku.
    3. W Promocji mogą wziąć udział Klienci którzy w okresie Promocji:
      1. złożą wniosek o udzielenie kredytu gotówkowego „Bezpieczna Gotówka” za pośrednictwem kanału internetowego , lub
      2. złożą wniosek o udzielenie kredytu gotówkowego „Bezpieczna Gotówka” w Placówce Banku oraz na dzień składania wniosku nie posiadają produktów w Banku.

    Cenowe warunki promocyjne:

     Produkt OPROCENTOWANIE PROWIZJA
    Bezpieczna Gotówka w placówce Banku z rachunkiem ROR
    NOWY KLIENT
    10,19% 0%
    Bezpieczna Gotówka w placówce Banku z rachunkiem ROR
    OBECNY KLIENT
    9,99%
    Bezpieczna Gotówka w placówce Banku z rachunkiem ROR oraz ubezpieczeniem na życie
    NOWY KLIENT
    9,69% 0% 
    Bezpieczna Gotówka w placówce Banku z rachunkiem ROR oraz ubezpieczeniem na życie
    OBECNY KLIENT
     9,59%

     

    Co zrobić, jeśli Twoja sytuacja finansowa pogorszyła się na skutek pandemii COVID-19?

    Bank umożliwia zawieszenie wykonania umowy kredytu w stosunku do osób, które po dniu 13 marca 2020 r. utraciły pracę lub inne główne źródło dochodu. Zgodnie z zapisami Ustawy o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19, tzw. Tarcza Antykryzysowa 4, możesz złożyć w Banku wniosek o zwieszenie wykonania następujących umów: 

    • umowy o kredyt konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim, albo
    • umowy o kredyt hipoteczny w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami, albo
    • umowy o kredyt w rozumieniu art. 69 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe – jeżeli Kredytobiorcą jest konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.

    Wniosek o zawieszenie wykonania umowy kredytu dostępny jest w placówkach Banku.

    Wniosek powinien być złożony na trwałym nośniku. 

     

    Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla kredytu Bezpieczna Gotówka wnioskowanego za pośrednictwem kanału internetowego  wynosi  12,31 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10 000 PLN*, całkowita kwota do zapłaty 11 866,50 PLN, oprocentowanie nominalne 9,99% stałe w skali roku, całkowity koszt kredytu 1 866,50 PLN (w tym: prowizja 0 PLN, odsetki 1 614,50 PLN), 24 miesięcznych rat równych w wysokości po 461,40 PLN.  
    * dla kwot powyżej 10 000 PLN do 20 000 PLN wymagane jest obligatoryjne zabezpieczenie w postaci ubezpieczenia na życie wraz z ochroną od utraty pracy Uczestnika, w ramach oferty dostępnej w Banku.
    Kalkulacja została dokonana na dzień 15 listopada 2022r. na reprezentatywnym przykładzie.
    Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Powyższe wyliczenie ma charakter szacunkowy i nie uwzględnia ewentualnych kosztów dodatkowych związanych z wcześniejszą spłatą pożyczek i kredytów udzielonych przez inne instytucje finansowe.

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.