Przejdź do głównej treści

Dostępność kanału telefonicznego

    Nasza infolinia jest czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu:

    Rozmowa z infolinią w języku migowym (PJM)

    Możesz skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), aby porozmawiać z naszą infolinią. Wystarczy, że klikniesz ikonę migających rąk w prawym dolnym rogu naszej strony internetowej. Następnie wybierz opcję „Tłumacz PJM na infolinii”. Tłumacz połączy się z konsultantem i pomoże Ci załatwić sprawę.

    Usługa dostępna jest codziennie w godzinach 8:00–20:00.

    Jak dbamy o dostępność na infolinii?

    • Staramy się, aby nasza infolinia była dostępne i wygodna dla wszystkich
    • Mamy proste i intuicyjne komunikaty głosowe
    • Przeszkoliliśmy naszych konsultantów w kontaktach z osobami ze szczególnymi potrzebami
    • Dążymy do tego, abyś zawsze otrzymywał jasne i zrozumiałe odpowiedzi na swoje pytania
    • Jeśli potrzebujesz abyśmy mówili wolniej lub głośniej - powiedz nam o tym

    Kontakt online

    Skontaktujesz się z nami również za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, przez formularz kontaktowy na stronie https://www.bankbps.pl/kontakt oraz mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..