Skip to main content

Nasza infolinia jest czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu:

Rozmowa z infolinią w języku migowym (PJM)

Możesz skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), aby porozmawiać z naszą infolinią. Wystarczy, że klikniesz ikonę migających rąk w prawym dolnym rogu naszej strony internetowej. Następnie wybierz opcję „Tłumacz PJM na infolinii”. Tłumacz połączy się z konsultantem i pomoże Ci załatwić sprawę.

Usługa dostępna jest codziennie w godzinach 8:00–20:00.

Jak dbamy o dostępność na infolinii?

  • Staramy się, aby nasza infolinia była dostępne i wygodna dla wszystkich
  • Mamy proste i intuicyjne komunikaty głosowe
  • Przeszkoliliśmy naszych konsultantów w kontaktach z osobami ze szczególnymi potrzebami
  • Dążymy do tego, abyś zawsze otrzymywał jasne i zrozumiałe odpowiedzi na swoje pytania
  • Jeśli potrzebujesz abyśmy mówili wolniej lub głośniej - powiedz nam o tym

Kontakt online

Skontaktujesz się z nami również za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, przez formularz kontaktowy na stronie https://www.bankbps.pl/kontakt oraz mailowo kontakt@bankbps.pl.