W Banku BPS wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.
Będą pisane prostym językiem, dostosowane do poziomu zrozumiałości B2 i możliwe do odczytu przez czytniki ekranu oraz inne urządzenia wspomagające
Zostaną wyposażone w rozwiązania wspierające osoby z niepełnosprawnościami, takie jak:
pętle indukcyjne, ramki do podpisów, lupy
Zostaną przeszkoleni, aby odpowiednio wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami
Będzie dostosowana do standardu WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) i kompatybilna z urządzeniami wspomagającymi
Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie