Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług
W Banku BPS wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.
Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność
Nasze dokumenty
Będą pisane prostym językiem, dostosowane do poziomu zrozumiałości B2 i możliwe do odczytu przez czytniki ekranu oraz inne urządzenia wspomagające
Nasze oddziały
Zostaną wyposażone w rozwiązania wspierające osoby z niepełnosprawnościami, takie jak: pętle indukcyjne, ramki do podpisów, lupy
Nasi pracownicy
Zostaną przeszkoleni, aby odpowiednio wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami
Nasza strona www
Będzie dostosowana do standardu WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) i kompatybilna z urządzeniami wspomagającymi
Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.
Skontaktuj się z nami
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
Zastrzeżenia kart dla Klientów
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.