Przejdź do głównej treści
  • Dostępność 1

    Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług


    W Banku BPS wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.

    Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.

    Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.

    Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność

    Nasze dokumenty

    Będą pisane prostym językiem, dostosowane do poziomu zrozumiałości B2 i możliwe do odczytu przez czytniki ekranu oraz inne urządzenia wspomagające

    Nasze oddziały

    Zostaną wyposażone w rozwiązania wspierające osoby z niepełnosprawnościami, takie jak:
    pętle indukcyjne, ramki do podpisów, lupy

    Nasi pracownicy

    Zostaną przeszkoleni, aby odpowiednio wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami

    Nasza strona www

    Będzie dostosowana do standardu WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) i kompatybilna z urządzeniami wspomagającymi

    Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.