Skip to main content


W Banku BPS wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.

Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.

Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.

Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność

Nasze dokumenty

Będą pisane prostym językiem, dostosowane do poziomu zrozumiałości B2 i możliwe do odczytu przez czytniki ekranu oraz inne urządzenia wspomagające

Nasze oddziały

Zostaną wyposażone w rozwiązania wspierające osoby z niepełnosprawnościami, takie jak:
pętle indukcyjne, ramki do podpisów, lupy

Nasi pracownicy

Zostaną przeszkoleni, aby odpowiednio wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami

Nasza strona www

Będzie dostosowana do standardu WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) i kompatybilna z urządzeniami wspomagającymi

Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.