Przejdź do głównej treści
  • Rachunek lokacyjny

    Rachunek lokacyjny

    Gwarancja elastyczności dla Twojej wspólnoty

    Wasza wspólnota lub spółdzielnia otrzymuje regularne wpłaty od członków wspólnoty lub spółdzielni? Chce zarabiać na odsetkach i jednocześnie mieć swobodny dostęp do zgromadzonych środków? Rachunek lokacyjny jest właśnie dla Was!

    Wpłacaj i wypłacaj, kiedy chcesz. Odsetki są dopisywane do rachunku w cyklu miesięcznym.

    Dlaczego warto?

    Swoboda w dysponowaniu środkami – w każdym miesiącu możesz raz bez opłat wypłacić dowolną kwotę, nie tracąc naliczonych odsetek

    Atrakcyjne, zmienne oprocentowanie z miesięcznym dopisywaniem odsetek

    Możliwość wpłat w dowolnym czasie

    Brak minimalnej kwoty wpłaty

    Brak opłaty za prowadzenie rachunku

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.