Przejdź do głównej treści
  • premiumKonto

    premiumKonto

    Z nami możesz negocjować warunki współpracy

    Rozumiemy potrzeby wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych. Z nami będzie Wam łatwiej prowadzić bieżące rozliczenia.

    Wasza wspólnota lub spółdzielnia oczekujecie indywidualnych warunków cenowych, zapraszamy do rozmów! Poznajcie premiumKonto – to nasza odpowiedź na większe potrzeby!

    Dlaczego warto?

    Możliwość indywidualnej negocjacji opłat

    Konto dopasowane do potrzeb wspólnoty lub spółdzielni

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.