Przejdź do głównej treści

Karta kredytowa to nowoczesny, wygodny i bezpieczny sposób dokonywania bieżących płatności. To także sposób na zwiększenie płynności finansowej Twojej wspólnoty lub spółdzielni, ponieważ dzięki karcie uzyskujesz darmowy kredyt – nie zapłacisz odsetek, jeśli spłacisz go w ciągu 51 dni. Ponadto, aktywnie korzystając z karty nie zapłacisz za jej użytkowanie.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Dodatkowo oferujemy możliwość skorzystania z bezpłatnego ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta.

Dlaczego warto?

Możliwość bezpłatnego użytkowania karty, pod warunkiem aktywnego z niej korzystania

Limit kredytowy do 50 000 zł

Darmowy kredyt – dla transakcji bezgotówkowych, na spłatę zadłużenia masz nawet 51 dni bez odsetek

Bezpłatna usługa automatycznej spłaty zadłużenia karty

Możliwość wydania dowolnej liczby kart z limitami indywidualnymi dla każdego pracownika

Możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie