Przejdź do głównej treści

Twoja wspólnota lub spółdzielnia ma bardzo dużo członków? Na konto bankowe nieustannie wpływa spora liczba płatności od nich? Mamy dla Ciebie rozwiązanie! To usługa identyfikacji przychodzących płatności masowych –  zwana usługą IPPM – która umożliwia przetwarzanie dużych wolumenów płatności przychodzących, w tym m.in. opłat członków wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych.

Jeśli Twoja wspólnota posiada w naszym Banku konto rozliczeniowe (bieżące lub pomocnicze) oraz ma dostęp do bankowości elektronicznej, możesz łatwo skorzystać z usługi IPPM. Zyskasz szybki dostęp do pełnej informacji o wpłatach oraz zautomatyzujesz procesy księgowe.

Dlaczego warto?

Szybka identyfikacja zaległych płatności

Przejrzysta ewidencja wpływów

Ograniczenie kosztów poprzez zminimalizowanie czasu pracy manualnej związanej z przetwarzaniem danych

Ciągłość otrzymywania danych wymaganych do uzgodnienia wpływów

Ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów związanych z identyfikowaniem należności

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie