• Usługa IPPM – identyfikacja przychodzących płatności masowych 

    Usługa IPPM – identyfikacja przychodzących płatności masowych 

    Gdy borykasz się z dużą liczbą wpłat na konto wspólnoty

    Twoja wspólnota lub spółdzielnia ma bardzo dużo członków? Na konto bankowe nieustannie wpływa spora liczba płatności od nich? Mamy dla Ciebie rozwiązanie! To usługa identyfikacji przychodzących płatności masowych –  zwana usługą IPPM – która umożliwia przetwarzanie dużych wolumenów płatności przychodzących, w tym m.in. opłat członków wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych.

    Jeśli Twoja wspólnota posiada w naszym Banku konto rozliczeniowe (bieżące lub pomocnicze) oraz ma dostęp do bankowości elektronicznej, możesz łatwo skorzystać z usługi IPPM. Zyskasz szybki dostęp do pełnej informacji o wpłatach oraz zautomatyzujesz procesy księgowe.

    Dlaczego warto?

    Szybka identyfikacja zaległych płatności

    Przejrzysta ewidencja wpływów

    Ograniczenie kosztów poprzez zminimalizowanie czasu pracy manualnej związanej z przetwarzaniem danych

    Ciągłość otrzymywania danych wymaganych do uzgodnienia wpływów

    Ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów związanych z identyfikowaniem należności

    Przydatne informacje

    Jak funkcjonuje usługa?

    Rozwiązanie polega na przyporządkowaniu przez posiadacza rachunku (rachunku bieżącego w BPS) każdemu swojemu płatnikowi indywidualnego „wirtualnego" rachunku w formacie NRB (zawierającego identyfikator płatnika). Poszczególne numery rachunków należy potem przekazać właściwym płatnikom, aby na nie kierowane były środki, wpłaty, przelewy itp.
    W momencie wpływu środków na rachunek „wirtualny" posiadacza, ten zamieniany jest automatycznie na właściwy numer rachunku bieżącego Klienta, na którym zostają zaksięgowane środki.

    Informacje o otrzymanych środkach, zawierające identyfikatory płatników są zapisywane w pliku w sposób, który umożliwia ich wczytanie do systemu finansowo-księgowego i automatyczne rozksięgowanie na indywidualne konta płatników.

    Do kogo kierowana jest usługa?

    Usługa skierowana jest w szczególności do firm i podmiotów obsługujących dużą liczbę płatników:

    • zarządców wspólnot mieszkaniowych
    • administratorów spółdzielni
    • firm zajmujących się usługami komunalnymi
    • zakładów energetycznych
    • szkół i jednostek budżetowych
    • urzędów miast i gmin
    • przedsiębiorstw z dużą ilością płatności przychodzących

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.