Przejdź do głównej treści

Wy rozumiecie, co to znaczy lokalna społeczność. My też.

Dlatego z Bankiem BPS łatwiej będzie Wam prowadzić bieżące rozliczenia.

Jeśli w Waszej instytucji czy urzędzie oczekujecie indywidualnych warunków cenowych, zapraszamy do rozmów! Poznajcie premiumKonto – to nasza odpowiedź na większe potrzeby!

Dlaczego warto?

Możliwość indywidualnej negocjacji opłat

Konto dopasowane do potrzeb jednostek samorządu terytorialnego i podległych im instytucji

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie