Przejdź do głównej treści

Nowoczesny urząd gminy czy powiatu, a także nowoczesna instytucja samorządowa, powinny oferować interesantom możliwość płatności bezgotówkowych. szybko i wygodnie za pomocą kart, także zbliżeniowych.

Zamawiając terminal płatniczy POS w Banku BPS zyskujecie bezpieczeństwo i oszczędzacie czas – pieniądze od interesantów trafiają prosto na konto urzędu czy instytucji, nie trzeba zanosić ich do banku.

Dlaczego warto?

Finanse gminy, powiatu czy instytucji w jednym miejscu – konto bankowe, obsługa płatności – w jednym banku

Pozytywny wizerunek w oczach interesantów

Szybkie rozliczenie transakcji – pieniądze z płatności przyjętych na terminalu są na koncie już następnego dnia roboczego

Przydatne informacje

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie