Nowoczesny urząd gminy czy powiatu, a także nowoczesna instytucja samorządowa, powinny oferować interesantom możliwość płatności bezgotówkowych. szybko i wygodnie za pomocą kart, także zbliżeniowych.
Zamawiając terminal płatniczy POS w Banku BPS zyskujecie bezpieczeństwo i oszczędzacie czas – pieniądze od interesantów trafiają prosto na konto urzędu czy instytucji, nie trzeba zanosić ich do banku.
Dlaczego warto?
Finanse gminy, powiatu czy instytucji w jednym miejscu – konto bankowe, obsługa płatności – w jednym banku
Pozytywny wizerunek w oczach interesantów
Szybkie rozliczenie transakcji – pieniądze z płatności przyjętych na terminalu są na koncie już następnego dnia roboczego
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
Zastrzeżenia kart dla Klientów
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.