Przejdź do głównej treści

Karta Visa Business Euro to nieograniczony dostęp do środków na koncie walutowym w euro.

Do konta Waszego urzędu możemy wydać dowolną liczbę kart. To wygoda i bezpieczeństwo wydatków służbowych. Pracownicy podczas zagranicznych podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, wyżywienia, transportu, itp. z karty. Urząd eliminuje zaliczki i nie naraża się na utratę gotówki.

W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonuje się bez ponoszenia dodatkowych opłat. Kartą debetową Visa Business Euro można także płacić za zakupy w sklepach internetowych. Limity transakcyjne można ustawić samodzielnie.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Dlaczego warto?

Łatwa kontrola wydatków pracowników – dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej

Komfort – stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie trzeba odwiedzać przed wyjazdem zagranicznym placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze

Szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek

Możliwość dokonywania transakcji w Internecie

Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 10 000 euro, maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 15 000 euro)

Bezpłatne ubezpieczenie

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie