Przejdź do głównej treści

Karta kredytowa Visa Business Credit to wyjątkowo uniwersalny sposób na płacenie za służbowe zakupy, a w wielu przypadkach niezbędny element, by skorzystać z niektórych usług (np. karta kredytowa jest wymagana przy wynajmowaniu samochodu lub przy niektórych rezerwacjach hotelowych).

To jednak nie wszystko – karta kredytowa, jak mówi sama nazwa – to limit kredytowy do wykorzystania przez pracowników Waszego urzędu lub instytucji. Za zakupy płacicie więc pieniędzmi banku, a jeśli kartę zostanie spłacona w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie darmowy. Czas na spłatę zadłużenia na karcie to nawet 51 dni bez odsetek.

Kartą kredytową VISA Business Credit można płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych, a dzięki płatnościom mobilnym teraz można ją mieć także w telefonie służbowym.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Do karty Visa Business Credit dodajemy bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

Dlaczego warto?

Możliwość bezpłatnego użytkowania karty, pod warunkiem aktywnego z niej korzystania

Zwiększenie płynności finansowej – nawet 51 dni bez odsetek na spłatę zadłużenia

Limit kredytowy do 50 000 zł

Bezpłatna usługa automatycznej spłaty zadłużenia karty

Możliwość wydania dowolnej liczby kart z limitami indywidualnymi dla każdego pracownika

Możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie