Przejdź do głównej treści

Chcecie ograniczyć gotówkę w Waszym urzędzie? Przekażcie pracownikom karty debetowe – to możliwość stałej kontroli nad ich wydatkami, również podczas podróży służbowych.

Do konta firmowego możemy wydać dowolną liczbę kart. Dzięki temu pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, wyżywienia, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki.

Limity transakcyjne można ustawić samodzielnie, w zależności od potrzeb. Maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych wynosi 30 000 zł, a dla transakcji bezgotówkowych – 50 000 zł.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Do karty Mastercard Business PayPass oferujemy bezpłatne ubezpieczenie, które chroni Twoją kartę, gotówkę i wydatki.

Dlaczego warto?

Łatwa kontrola wydatków pracowników – dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej

Eliminacja zaliczek dla pracowników

Komfort – stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku

Łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS

Szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek

Możliwość dokonywania transakcji w Internecie

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie