Fundusze unijne trafiają do 16 programów regionalnych, których celem jest wspieranie rozwoju wszystkich województw w Polsce.
Spotkajmy się w oddziale Banku BPS i porozmawiajmy, jakie programy są obecnie prowadzone i z jakich preferencyjnych środków możecie skorzystać w Waszej gminie lub powiecie.
Dlaczego warto?
W Banku BPS rozumiemy potrzeby lokalnych społeczności
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
Zastrzeżenia kart dla Klientów
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.