Z rachunkiem lokacyjnym możesz wpłacać i wypłacać pieniądze, kiedy tylko chcesz. Swoimi środkami dysponujesz swobodnie, a w każdym miesiącu możesz raz bez opłat wypłacić dowolną kwotę, nie tracąc naliczonych odsetek.
Dlaczego warto?
Brak opłaty za prowadzenie rachunku
Brak minimalnej kwoty wpłaty
Możliwość wpłat w dowolnym czasie
Atrakcyjne, zmienne oprocentowanie z miesięcznym dopisywaniem odsetek
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
Zastrzeżenia kart dla Klientów
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.