Przejdź do głównej treści

Z rachunkiem lokacyjnym możesz wpłacać i wypłacać pieniądze, kiedy tylko chcesz. Swoimi środkami dysponujesz swobodnie, a w każdym miesiącu możesz raz bez opłat wypłacić dowolną kwotę, nie tracąc naliczonych odsetek.

Dlaczego warto?

Brak opłaty za prowadzenie rachunku

Brak minimalnej kwoty wpłaty

Możliwość wpłat w dowolnym czasie

Atrakcyjne, zmienne oprocentowanie z miesięcznym dopisywaniem odsetek

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie