Przejdź do głównej treści

Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu zegarka Fitbit Pay, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

Usługa Fitbit Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

Dlaczego warto?

Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji

Wygoda płacenia za zakupy Twoim zegarkiem Fitbit (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)

Bezpieczne zakupy: numer Twojej karty nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach Fitbit, nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas płatności

Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu

Możliwość dodania do Fitbit Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie